حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ جدید ThinkPad T14p لنوو با گرافیک RTX 3050 رونمایی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، لنوو

لنوو همچنان به توسعه محصولات خود ادامه می‌دهد. این شرکت به تازگی رایانه Xiaoxin Mini و یک پروژکتور را معرفی کرده است. هم اکنون اما لپ تاپ جدید ThinkPad T14p لنوو با کارت گرافیک RTX 3050 رونمایی شده است. این دستگاه با سخت افزار قدرتمندی که دارد، مورد توجه گیمر ها قرار خواهد گرفت.

ارزانترین نسخه لپ تاپ ThinkPad T14p قیمتی معادل ۹۶۶ دلار دارد

لنوو از لپ‌ تاپ جدید ThinkPad T14p رونمایی کرد. این لپ تاپ در نسخه های مختلفی عرضه خواهد شد. نسخه i5 (دارای گرافیک مجتمع) ۶,۷۹۹ یوآن (۹۶۶ دلار) قیمت داشته، نسخه i9 (با گرافیک مجتمع) ۷,۹۹۹ یوآن (۱,۱۳۶ دلار) قیمت دارد و نسخه i7 (برخوردار از کارت گرافیک RTX 3050) با قیمت ۹,۴۹۹ یوآن (معادل ۱,۳۵۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید.

ThinkPad T14p

لپ تاپ ThinkPad T14p جدید به پردازنده های نسل سیزدهم Core H اینتل (که از i5-13500H تا i9-13900H را شامل می‌شود) مجهز خواهد بود. کاربرانی که علاقه مند به دنیای گیم بوده و عملکرد گرافیکی دستگاه برای آنان اهمیتی زیادی دارد، می‌توانند به سراغ نسخه مجهز به کارت گرافیک RTX 3050 بروند. نسخه های دیگر این لپ تاپ، از گرافیک مجتمع برخوردارند. محصول جدید لنوو دارای سیستم کولینگ با دو فن است. گران قیمت ترین نسخه ThinkPad T14p به ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5-5200 و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع SSD) مجهز شده است.

ThinkPad T14p

همان طور که Gizmochina اشاره می کند، جدیدترین لپ تاپ لنوو دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن 2.2k و نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۱۰ است. نمایشگر به کار گرفته شده در این محصول به طور ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. وزن این لپ تاپ ۱.۴۷ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۷.۹ میلی متر است. یک باتری ۵۷ وات ساعتی درون این لپ تاپ تعبیه شده و دوربین به کار گرفته شده در آن نیز، وضوح FullHD دارد. این محصول همچنین دارای پورت های مختلفی از جمله Thunderbolt 4، USB-C، HDMI 2.0، USB-A و جک ۳.۵ میلی متری صدا می باشد.

لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این لپ تاپ جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی