حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، لنوو

لنوو به تازگی مدل جدیدی از سری لپ تاپ های Yoga Slim 7 را معرفی کرده است. این محصول جدید، علاوه بر آنکه طراحی ظریف و زیبایی دارد؛ پرفورمنس نسبتاً خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش، یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه است که رنگ های زنده و دقیق را با زوایای دید عالی ارائه می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات لپ تاپ جدید لنوو بپردازیم.

لنوو Yoga Slim 7 طراحی ظریف و زیبایی دارد

لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 دارای صفحه نمایش ۱۴.۵ اینچی OLED با وضوح ۲۹۴۴×۱۸۴۰ پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را دارد. صفحه نمایش جدیدترین لپ تاپ لنوو برای افزایش استحکام و مقاومت توسط شیشه Corning Gorilla Glass محافظت می‌شود. لنوو Yoga Slim 7 فاقد پردازنده گرافیکی مجزا است. و برای پردازش های گرافیکی از AMD Radeon استفاده می‌کند. این GPU مجتمع با سری پردازنده های Ryzen 7000 ادغام شده است.

Lenovo Yoga Slim 7

لپ تاپ جدید لنوو برای بازی های سنگین و ادیت ویدئو محصول مناسب و قدرتمندی نیست. اما نیروی پردازشی این دستگاه برای کار های سبک و مالتی مدیا مناسب به نظر می‌رسد. Lenovo Yoga Slim 7 به شش اسپیکر با ویژگی Dolby Atmos و Smart Amp مجهز است. وب‌کم تقویت‌شده با ToF و شاتر الکترونیکی این محصول، یک ابزار کارآمد برای برقراری تماس های صوتی با کیفیت و کنفرانس های مجازی خواهد بود. این دوربین قابلیت تشخیص چهره کاربر را نیز دارد.

در بخش باتری، لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 قدرتمند تر از برادر کوچک تر خود، یعنی Slim 6، ظاهر می‌شود. این لپ تاپ جدید از باتری ۷۰ وات ساعتی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای رم های LPDDR5X و دو درگاه USB4 با پشتیبانی از DisplayPort 1.4 و Power Delivery 3.0 است. پورت های USB 4 این لپ تاپ در سمت چپ فریم قرار گرفته است. همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، این محصول در دو رنگ آبی و خاکستری به دست کاربران خواهد رسید. احتمالا که کاربرانی که زیبایی یک محصول برایشان اولویت دارد، Lenovo Yoga Slim 7 را می‌پسندند.

لپتاپ لنوو Yoga Slim 7i Pro با تراشه نسل ۱۱ اینتل و نمایشگر OLED رسما معرفی شد | CES 2021

لنوو هنوز قیمت لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این لپ‌تاپ در آگوست ۲۰۲۳ عرضه شود. به طور کلی، Yoga Slim 7 یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به قابلیت حمل آسان و طراحی زیبا اهمیت می‌دهند.

نظر شما درباره این لپ تاپ جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی