حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2 با نمایشگر تاشو بزرگتر و قیمت 2499 دلار معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لپ‌تاپ، لنوو

یک سال پیش، کمپانی لنوو ThinkPad X1 Fold را به‌عنوان اولین لپ تاپ جهان با نمایشگر تاشو عرضه کرد. اکنون، لنوو مدل جدیدی از لپ تاپ تاشو خود با نام ThinkPad X1 Fold Gen 2 را معرفی کرده است که از نمایشگر بزرگ‌تر، پردازنده نسل 12 اینتل و قیمت 2499 دلاری بهره می‌برد.

لپ تاپ تاشو لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2

نسل اول این لپ تاپ بیشتر به یک محصول مفهومی شباهت داشت و پس از دریافت بازخوردها، لنوو نسل دوم این دستگاه را با مشخصات بهتر و کاربردی‌تر معرفی کرد. این شرکت تقریباً همه‌چیز را در این دستگاه جدید نسبت‌به نسل قبلی خود بهبود بخشیده است.

لپ تاپ تاشو لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2

لپ تاپ تاشو لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2

ویژگی برجسته Lenovo ThinkPad X1 Fold نمایشگر آن است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 16.3 اینچی OLED سامسونگ تاشو با وضوح 2024 در 2560 پیکسل می‌باشد. روشنایی 600 نیت، 100٪ DCI-P3 ،Dolby Vision و On-cell Touch با پشتیبانی از قلم، از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه نمایشگر این دستگاه است.

ThinkPad X1 Fold Gen 2

ThinkPad X1 Fold Gen 2

وقتی دستگاه تا شود، به یک نمایشگر 12 اینچی کوچک تبدیل می‌شود و می‌توان آن را با یک کیبورد بلوتوثی جفت کرد که به آن حس یک لپ‌تاپ واقعی را می‌دهد. برای مقایسه، X1 Fold اصلی دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی بود که درصورت تا شدن به 8 اینچ کاهش می‌یافت.

ThinkPad X1 Fold Gen 2

ThinkPad X1 Fold Gen 2

پیرامون مشخصات داخلی، این دستگاه از جدیدترین پردازنده‌های Core i5 و Core i7 vPro سری U نسل دوازدهم اینتل بهره می‌برد که ده هسته را برای عملکرد بهتر ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان این لپ تاپ را با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت SSD پیکربندی کرد.

سه پورت USB Type-C وجود دارد که دو تای آن‌ها از Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند. این شرکت همچنین گزینه‌ای برای سینی نانو سیم‌کارت برای 5G Sub 6 با LTE اضافه می‌کند. سه بلندگو با Dolby Atmos نیز برای این محصول درنظر گرفته شده است.

این لپ‌تاپ دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی RGB+IR با کنترلر VSC (کنترل‌کننده حسگر بصری) اختیاری برای امنیت بیشتر است. همچنین می‌تواند بدون درنظر گرفتن وضعیت، در حالت‌های تبلت، افقی، عمودی، لپ‌تاپ و غیره، قاب‌بندی خودکار انجام دهد.

نسل جدید این لپ‌تاپ، اکنون با یک کیبورد بزرگتر و با اندازه کامل همراه با پد لمسی عرضه شده که ازطریق بلوتوث 5.2 به دستگاه متصل می‌شود و ازطریق USB Type-C نیز قابل‌شارژ است. این شرکت فاش می‌کند که این لپ‌تاپ استانداردهای MIL-STD-810H را برای مقاومت بیشتر دراختیار دارد.

در مورد قیمت و در دسترس بودن، Lenovo ThinkPad X1 Fold Gen 2 دارای قیمت اولیه 2499 دلار است و از نوامبر سال جاری برای خرید در دسترس خواهد بود.

نظر شما پیرامون لپ تاپ جدید لنوو تینکپد ایکس 1 فولد نسل 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی