حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 15 و 15 پلاس به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد

نوشته

11 ماه قبل | یک دیدگاه | اپل، دوربین، شایعات

آیفون 14 پرو و پرو مکس با یک حسگر تصویر 48 مگاپیکسلی برای لنز اصلی، ارتقاء دوربین عمده خود را دریافت کردند و اوایل امسال، جف پو، تحلیلگر معتبر اپل، بیان داشت که انتظار دارد این سنسور به آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز راه یابد. درحالی‌که گمان می‌رود اپل همچنان درحال برنامه‌ریزی برای ارتقاء دوربین آیفون‌های غیر پرو آینده است، این احتمال وجود دارد که مشکل تأمین قطعات دوربین باعث تأخیر در عرضه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر آیفون 15 شود.

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 و 15 پلاس

جف پو به‌تازگی خبرنامه تحلیلگر ماه می خود با نام Haitong International Securities را منتشر کرده که شامل آخرین انتظارات وی در مورد سری آیفون 15 اپل است.

این گزارش برخی از پیش‌بینی‌هایی را که از پو و دیگران شنیده‌ایم، تکرار می‌کند؛ ازجمله استفاده از فلز تیتانیوم برای فریم قاب سری آیفون 15 پرو، لنز تله‌فوتو پریسکوپی منحصر به آیفون 15 پرو مکس، لغو استفاده از دکمه‌های حالت جامد و درنهایت استفاده از حسگر تصویر 48 مگاپیکسلی مدل‌های آیفون 14 پرو در سری آیفون 15 آینده اپل.

بااین‌حال، در مورد آیفون 15 و 15 پلاس، Pu می‌گوید که اطلاعات اخیر او نشان می‌دهد که ممکن است برخی از چالش‌ها برای اپل در دریافت اجزای موردنیاز دوربین برای تحویل به‌موقع گوشی‌های هوشمند وجود داشته باشد.

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 و 15 پلاس

دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 و 15 پلاس

به‌طور خاص، CIS انباشته‌شده (سنسور تصویر CMOS) برای دوربین 48 مگاپیکسلی در آیفون 15 و 15 پلاس جایی است که Pu می‌گوید علت اصلی تأخیر در عرضه این گوشی‌ها خواهد بود.

اما تا زمانی که اطلاعات قطعی بیشتری به‌دست نیاورد، پو همچنان انتظار دارد آیفون 15 و 15 پلاس در شهریورماه و همزمان با مدل‌های پرو عرضه شوند.

در خبرنامه Pu همچنین بار دیگر اشاره شده است که USB-C به‌طور کامل در سری آیفون 15 استفاده شده است و تراشه A17 نیز منحصر به مدل‌های پرو خواهد بود درحالی‌که مدل‌های استاندارد و پلاس کماکان از چیپست A16 موجود در آیفون 14 پرو و پرو مکس بهره می‌برند.

درنهایت، Pu انتظار دارد ظرفیت‌های ذخیره‌سازی برای گوشی‌های هوشمند آیفون 15 با مقادیر 128، 256 و 512 گیگابایتی ثابت باقی بماند و فقط مدل‌های Pro بالاترین گزینه 1 ترابایتی را ارائه می‌دهند.

نظر شما درباره دوربین 48 مگاپیکسلی iPhone 15 و iPhone 15 Plus و تأخیر احتمالی در عرضه این گوشی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

عالی هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی