حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 FE به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مشابه گلکسی اس 23 مجهز خواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اخیرا شواهد بیشتری مبنی‌بر اینکه Galaxy S23 FE آینده دوربین اصلی ارتقایافته‌ای را دریافت می‌کند، منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال کار بر روی یک دستگاه جدید از سری Fan Edition خود بوده و حداقل در بخش دوربین، گلکسی S23 FE ممکن است به حسگر تصویر 50 مگاپیگسلی GN3 استفاده‌شده در مدل‌های پایه و پلاس گلکسی اس 23 مجهز شود.

دوربین گلکسی S23 FE

همان‌طور که ممکن است به یاد داشته باشید، قبلاً در مورد شایعه‌ای گزارش داده بودیم که احتمال دریافت دوربین 50 مگاپیکسلی ارتقایافته گلکسی اس 23 FE را بررسی می‌کرد. حال، وب‌سایت Galaxy Club ادعا می‌کند که ارتقاء دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را ازطریق یک منبع قابل‌اعتماد تأیید کرده است.

این دوربین 50 مگاپیکسلی ممکن است مشابه سری گلکسی اس 22 و گلکسی اس 23 باشد. بااین‌حال، اطلاعات زیادی در مورد سایر ماژول‌های دوربین که Galaxy S23 FE ظاهراً از آن استفاده می‌کند، در دست نیست. اما صرف‌نظر از این، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جایی نیست که ویژگی‌های پرچمدار گوشی به پایان برسد. گوشی بعدی FE ممکن است یک چیپست درجه‌یک پرچمدار نیز داشته باشد.

دوربین گلکسی S23 FE

دوربین گلکسی S23 FE

شایعات قبلی حاکی از آن بود که گلکسی اس 23 FE ممکن است از تراشه اگزینوس 2200 استفاده کند که با سری گلکسی اس 22 عرضه شد. ازآنجایی‌که سامسونگ زمان زیادی برای بهینه‌سازی Exynos 2200 خود داشته، Galaxy S23 FE ممکن است به‌لطف این چیپست، تجربه‌ای مطلوب را ارائه دهد و همراه با دوربین 50 مگاپیکسلی، گلکسی اس 23 FE ممکن است به‌خوبی جای خود را در بازار پیدا کند.

در مورد اینکه چرا سامسونگ Exynos 2200 را انتخاب می‌کند، اولاً، این تراشه به‌اندازه کافی قدرتمند برای محدوده قیمت FE است و ثانیاً، ممکن است به تقویت تجارت چیپست این شرکت کمک کند که نیاز مبرمی نیز به ارتقا دارد.

در مورد اینکه چه زمانی سامسونگ درنظر دارد تا Galaxy S23 FE را عرضه کند، این مورد هنوز به‌صورت یک راز باقی مانده است. اما حدس زده می‌شود که گوشی Fan Edition بعدی ممکن است ماه‌ها پس از عرضه گلکسی Z Flip 5 و Z Flip 5 یا حتی در اوایل سال 2024 به بازار بیاید.

نظر شما درباره دوربین گلکسی S23 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی