حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 FE با قیمت احتمالی 600 دلار، گزینه‌ای ایده‌آل برای خریداران خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی S21 FE سامسونگ با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربرانی که نه می‌خواستند بودجه زیادی را برای گوشی‌های پرچمدار رده‌بالا و نه گوشی‌های میان‌رده و نه‌چندان قدرتمند ارزان‌قیمت خرج کنند، مواجه شد؛ بنابراین انتظار می‌رفت که این شرکت جانشینی برای این مدل عرضه کند، اما این کار را نکرد. پس از عدم عرضه گلکسی S22 FE در سال گذشته، چند ماه پیش مشخص شد که Galaxy S23 FE ممکن است امسال وارد بازار شود. در ادامه، هفته گذشته شایعه شد که سامسونگ درنظر دارد تا این مدل را در فصل چهارم 2023 عرضه کند. حال، گزارشی تازه به قیمت احتمالی گلکسی S23 FE اشاره داشته که آن را با 100 دلار ارزان‌تر از مدل S21 FE، به یک گزینه‌ی ایده‌آل تبدیل خواهد کرد.

قیمت گلکسی S23 FE

هفته گذشته وب‌سایت sammobile به‌طور انحصاری تأیید کرد که Galaxy S23 FE قرار است در سه‌ماهه چهارم 2023 عرضه شود. بااین‌حال، در آن زمان هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت Galaxy S23 FE وجود نداشت، اما ناظران صنعت بر این باورند که ممکن است قیمت این گوشی نسبت‌به مدل قبلی خود کمتر باشد.

Galaxy S21 FE در ژانویه 2022 وارد بازار شد و قیمت آن 699 دلار بود. برخی از تحلیلگران صنعت در کره جنوبی بر این باورند که Galaxy S23 FE حدود 800000 وون یا تقریباً 599 دلار قیمت خواهد داشت. اگر پیش‌بینی‌های آن‌ها درست باشد، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قیمت این مدل محبوب را 100 دلار کاهش داده است.

قیمت گلکسی S23 FE

قیمت گلکسی S23 FE

در صورت صحت این شایعه، این گوشی با مشخصات قدرتمند خود و قیمت منصفانه، کاملا ایده‌آل خریداران خواهد بود، به‌خصوص زمانی که شاهد افزایش قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ در بسیاری از بازارها بودیم. درهمین‌راستا، انتظار می‌رفت که قیمت Galaxy S23 FE نیز گران‌تر از مدل نسل قبلی خود باشد و تعجب‌آور نبود که ببینیم سامسونگ برای آن 799 دلار دریافت می‌کند، اما با توجه به وضعیت فعلی، این امید وجود دارد که قیمت آن کمتر از S21 FE باشد.

سامسونگ هنوز به‌طور رسمی وجود گلکسی S23 FE را تأیید نکرده است. طبیعتاً هیچ اطلاعات رسمی نیز در مورد قیمت این دستگاه وجود ندارد. پس فعلاً این شایعه را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید. بااین‌حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را درباره Galaxy S23 FE و قیمت مورد انتظار آن بشنویم.

نظر شما درباره قیمت احتمالی گلکسی S23 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی