حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر سونی Xperia 1 V پیش از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، سونی

مدتی هست که شایعاتی درباره اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی می‌شنویم. این دستگاه پرچمدار ۲۰۲۳ ژاپنی‌ها خواهد بود. اگر منتظر جدیدترین پرچمدار پریمیوم سونی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. امرروز رندر سونی Xperia 1 V پیش از معرفی رسمی لو رفته است.

رندر سونی Xperia 1 V

رندر اکسپریا ۱ مارک ۵ توسط OnLeaks منتشر شده است. طراحی سونی Xperia 1V اولین چیزی است که به چشم می آید. این گجت ظاهری شیک و مدرن را در کنار حاشیه‌های کمتر ارائه می‌کند. طراحی کلی شبیه به Xperia 1 IV اصلی بوده و دوربین سه گانه‌ای را می‌بینیم که در درون یک جزیره دوربین برجسته قرار گرفته است.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

سونی Xperia 1V احتمالاً از پردازنده Snapdragon 8 Gen2 بهره می‌برد که آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل می‌کند. طبق انتظار، تعداد زیادی از پرچمدارهای پریمیوم و حتی نمونه‌های اقتصادی‌تر جویای نام سال ۲۰۲۳ به این تراشه مجهز خواهند شد.

دوربین سه گانه سونی Xperia 1V یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه است. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای قابلیت‌های عکاسی بسیار خوبی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی عکس‌ها و خاطرات زیبایی خلق کنند. این مجموعه دوربین می تواند دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی باشد.

انتظار می رود دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در جلو باشد. همانطور که می‌دانید سونی در پرچمدارهای خود هیچ وقت تن به ناچ یا سوراخ نمایشگر نداده و این دوربین در لبه بالای نمایشگر که حاشیه خیلی کمی هم دارد، طراحی می ‌شود.

جک هدفون، دکمه مخصوص دوربین و دکمه قفل با حسگر اثر انگشت روی لبه سمت چپ دستگاه قرار دارد. این گوشی هوشمند همچنین دارای دکمه تنظیم صدا در همان سمت و همچنین یک پورت مرکزی USB-C در پایین، در کنار سینی سیم کارت است.

اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی می تواند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و 16 گیگابایت رم مجهز شود. ابعاد دستگاه بر اساس رندر منتشر شده برابر 161.0 در 69.3 در 8.5 میلی متر است.

منتظر پرچمدار جدید سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حیف ایران وارد نمیشه ، واردم بشه با قیمتای نجومی

اپل، روح فناوری :)

داداش این با قیمت آیفون ۱۴ پرو بیاد شما کدوم رو می خری؟

حتی لگن سامسونگ از این بهتره

چرا سونی هیچ نشانه ای از واقع بینی نداره؟!

داداش برو بیرون از این بازار، ال‌جی فهمید و آبرومند رفت

اچ تی سی نفهمید، به خاک کشیده شده

سونی هم بهتره آبرومند بره بیرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)