حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گوشی مقاوم نوکیا XR21 5G فاش شد

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

روز گذشته تصاویر گوشی مقاوم آینده نوکیا فاش شد. از آنجایی که هنوز نام این تلفن هوشمند مشخص نبود، حدس می‌زدیم که این گوشی آینده نوکیا، XR30 نام داشته باشد. در حال حاضر اما می‌دانیم که این تلفن هوشمند، نوکیا XR21 5G نام داشته؛ و مشخصات کامل آن فاش شده است.

مشخصات نوکیا XR21 5G فاش شد: به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

یک گزارش جدید، مشخصات کامل نوکیا XR21 5G را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچی LCD با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند آینده نوکیا توسط لایه ای از گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی Nokia XR21 5G درون یک پانچ هول قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از سنسور OmniVision برخوردار است. این دوربین گشودگی دیافراگم f/1.79 دارد. دوربین دوم این گوشی هوشمند نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و زوم اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دستگاه قادر به فیلمبرداری 1080p خواهد بود.

Nokia XR21

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، نیروی پردازشی مورد نیاز Nokia XR21 5G را تامین خواهد کرد. این دستگاه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. باتری در نظر گرفته شده برای نوکیا ایکس آر ۲۱، ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۳ واتی و از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند مقاوم آینده نوکیا، از شبکه اینترنت 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، جی پی اس و جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردار است. سنسور اثر انگشت Nokia XR21 بر روی دکمه پاور قرار خواهد گرفت.

Nokia XR21

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گوشی هوشمند مقاوم آینده نوکیا از استاندارد IP68 برخوردار بوده و وزن ۲۳۵ گرمی دارد. کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد، اما این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از دوازدهمین نسخه اندروید برخوردار است. گفته می‌شود که Nokia XR21 5G تا می ۲۰۲۶ آپدیت های اندروید را دریافت کرده و تا سال ۲۰۲۷ میلادی نیز، موفق به دریافت به روز رسانی های امنیتی خواهد شد.

نوکیا XR20 در کنار نوکیا C30 و نسخه جدید Nokia 6310 معرفی شدند!

 

نظر شما درباره نوکیا XR21 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی