حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گوشی مقاوم نوکیا XR30 فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

دو سال پیش بود که تلفن هوشمند مقاوم نوکیا XR20 معرفی شد. پس از گذشت این مدت، نوکیا تصمیم گرفته تا جانشین این گوشی را به بازار عرضه کند. هم اکنون تصاویر رسمی نوکیا XR30 به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نوکیا XR30 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است

بر اساس تصاویر فاش شده، می‌دانیم که طراحی نوکیا XR30 نسبت به نسل قبل تغییر خواهد کرد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول کوچک و در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. قاب پشتی این گوشی از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه همانند نسل قبلی خود از استاندارد MIL-STD-810H و IP68 برخوردار باشد.

Nokia XR30

 

Nokia XR30

دکمه های پاور و تنظیم صدای این تلفن هوشمند در سمت راست فریم دیده می‌شوند. به نظر می‌رسد که سنسور اثر انگشت Nokia XR30 بر روی دکمه پاور قرار خواهد گرفت. دکمه بزرگ دیگری نیز در سمت چپ فریم قرار گرفته که عملکرد آن قابل برنامه ریزی خواهد بود.  این تلفن هوشمند آینده نوکیا ماژول دوربین مستطیلی شکلی دارد. درون این ماژول، دو لنز دوربین دیده می‌شود. وب‌سایت GSMArena در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند که دوربین اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید قرار خواهد گرفت.

Nokia XR30

نمایشگر Nokia XR30 حاشیه های قابل توجهی (مخصوصا در قسمت پایینی صفحه نمایش) دارد. خوشبختانه اما نوکیا از ترند این روز های بازار پیروی کرده و دوربین سلفی XR30 را درون یک پانچ هول کوچک و در مرکز بالای نمایشگر تعبیه کرده کرده است. گفته می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گوشی مقاوم آینده نوکیا ۴۹۹ دلار قیمت دارد

نوکیا XR30 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۴,۶۰۰ میلی آمپری مجهز شود. گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با آنکه هنوز اطلاعات رسمی درباره این گوشی منتشر نشده، اما گزارش های اخیر حاکی از آن است که Nokia XR30 با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

نوکیا XR20 در کنار نوکیا C30 و نسخه جدید Nokia 6310 معرفی شدند!

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقاوم آینده نوکیا چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی