حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Your Phone مایکروسافت به Phone Link تغییر نام داد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، اخبار، مایکروسافت، نرم افزار

مایکروسافت در زمینه ارتباط دادن گوشی‌های هوشمند تلاش و ابتکار زیادی به خرج داد و پس از مدت‌ها نتیجه کار این شرکت باعث خلق برنامه‌ای به اسم Your Phone شد. قطعا این برنامه بسیار محبوب و کاربردی است. اما حالا برنامه Your Phone مایکروسافت به Phone Link تغییر نام داده است. با ترنجی همراه باشید.

برنامه Your Phone مایکروسافت؛ چه تغییراتی در این نسخه جدید ایجاد شده است؟

برنامه Your Phone که به طور مشخص به شما امکان می‌دهد تا تلفن هوشمند اندرویدی خود را به رایانه شخصی ویندوزی متصل کنید، حالا تغییرات خاصی پیدا کرده و به Microsoft Phone Link تغییر یافته است. در این برنامه، یک رابط کاملا جدید با امکان کنترل دستگاه به صورت بسیار ساده و سریع در ویندوز ۱۱ قرار گرفته است.

بیش از سه سال پیش، مایکروسافت برنامه Your Phone را توسعه داد. برنامه Your Phone ابزار بومی ویندوز ۱۰ است که تلفن هوشمند اندرویدی شما را به یک رایانه شخصی ویندوزی پیوند می‌دهد. به لطف این ویژگی، کاربران می‌توانند پیام‌های متنی، عکس‌ها و تصاویر خود را مشاهده کنند یا حتی به اعلان‌های برنامه‌های مورد علاقه خود، بدون اینکه مجبور باشند گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورند، مستقیما روی صفحه رایانه خود به آن دسترسی داشته باشند.

سال به سال، برنامه Your Phone پیشرفت‌های زیادی کرد و قابلیت‌های مهمی به آن افزوده شد. مانند امکان استخراج متن از یک عکس ذخیره شده در تلفن هوشمند خود، پاسخ دادن به پیام‌ها از مرکز اعلان‌های ویندوز یا همگام سازی چندین گوشی هوشمند اندرویدی. آخرین ویژگی جدید، امکان پیکربندی از راه دور گوشی هوشمند مانند فعال کردن یا عدم فعال کردن بلوتوث یا کنترل صدا است.

چرا این برنامه تا این حد محبوب و دوست داشتنی است؟!

با این حال، دیروز، ۱ آوریل ۲۰۲۲، مایکروسافت پایان کار اپلیکیشن Your Phone را اعلام کرد. اما نگران نباشید، این برنامه اخیرا در حال تغییر و تحول است و اکنون در ایالات متحده به نام Microsoft Mobile Connected یا Phone Link شناخته می‌شود. این شرکت آمریکایی به همین مناسبت تصمیم گرفت رابط کاربری ابزار خود را به طور کامل بازطراحی کند و آن را بهبود بخشد.

برنامه Your Phone مایکروسافت

برای مثال، از ستون سمت چپ، کاربران حالا می‌توانند به راحتی به اعلان‌های ارسال شده به گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشند. بخش مرور تب دار جدید همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت از تمام ویژگی‌ها، فایل‌ها و محتوای مهم گوشی لذت ببرید. در نهایت، مایکروسافت اعلام کرده است که این نرم‌افزار با ویندوز ۱۱ بسیار سریع‌تر خواهد بود و به سادگی و فقط با اسکن یک کد QR در طول پیکربندی اولیه با رایانه شخصی جدید امکان اتصال را فراهم خواهد کرد.

همانطور که این شرکت توضیح داده است، عرضه مجدد ویندوز را فرصتی برای بازسازی و طراحی مجدد برنامه و همچنین آپدین کنترلر های خود، پالت رنگی و ظاهر کلی برنامه، برای ارائه یک تجربه بومی در ویندوز ۱۱ جدید دانسته است. درست است که ما عناصر مشخصه طراحی سیستم عامل مایکروسافت را می‌یابیم؛ به خصوص با این گوشه‌های گرد و جذاب که جدیدا در ویندوز ۱۱ دیدیم.

به گفته GizChina، این نسخه جدید در حال حاضر در فروشگاه مایکروسافت و از طریق یک آپدیت جدید در دسترس است. در اندروید، برای استفاده از آن باید اپلیکیشن Link with Windows را نصب کنید. البته این شرکت هر از چند گاهی به آپدیت اپلیکیشن با ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از این برنامه استفاده کرده‌اید؟ به نر شما نقاط ضعف و قوت آن چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان