حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۹.۶ با ۷ قابلیت جدید رسما عرضه شد

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، برترین‌های ترنجی، پیام رسان

بدون شک پیام‌رسان Telegram با ارائه قابلیت‌های جذاب توانسته یکی از برترین گزینه‌ها در بین پیام‌رسان‌های موجود باشد. این پیام‌رسان با ارائه آپدیت‌های جدید تلاش در حفظ موقعیت خود دارد. در همین راستا و به تازگی آپدیت تلگرام ۹.۶ با ۷ قابلیت جدید رسما عرضه شده است.

آپدیت تلگرام ۹.۶

این به‌روزرسانی تازه تلگرام به کاربران امکان می‌دهد کل یک پوشه (تب) چت را با یک لینک به اشتراک بگذارند، والپیپرهای سفارشی برای چت‌های شخص‌به‌شخص بسازند، از برنامه‌های تحت وب در هر چت استفاده کنند و بهبود بصری برای داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو که نمونه آن را در تصویر متحرک زیر می‌بینید:

۱- پوشه های چت قابل اشتراک گذاری

پوشه‌های چت اکنون می‌توانند با یک لینک به اشتراک گذاشته شوند. به این وسیله شما می‌توانید دوستان یا همکاران خود را به ده‌ها گروه کاری، مجموعه‌ای از کانال‌های خبری و موارد دیگر دعوت کنید. آن‌ها با زدن روی لینک، کل پوشه را به چت‌های خود اضافه می کنند و فوراً به تمام آن کانال‌ها یا چت‌ها می پیوندند.

هر پوشه چت از چندین لینک دعوت پشتیبانی می کند که امکان دسترسی به چت های مختلف را فراهم می کند. هنگام ایجاد لینک، چت‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک‌گذاشته شوند را انتخاب کرده و نام منحصربه‌فردی را برای آن‌ها مشخص کنید.

شما می‌توانید هر چت عمومی و یا هر چتی که در آن اجازه اضافه کردن افراد دارید را به این گروه‌ها اضافه کنید.

اگر گروه یا کانال‌های بیشتری را به پوشه خود اضافه کرده و پیوند آن را به روز کنید، اعضا پیشنهادی برای پیوستن به چت‌های جدید را خواهند دید.

۲- تصاویر پس زمینه سفارشی

عکس‌ها و ترکیب‌های رنگی مورد علاقه شما می‌توانند به تصویرزمینه سفارشی در چت‌های خاص تبدیل شوند تا به مکالمات شخصیت بیشتری ببخشند و آن‌ها را متمایز کنند. همچنین علاوه بر تصویرزمینه خاص، تنظیمات خاص “متحرک‌بودن با حرکت گوشی” یا میزان مات بودن آن را هم می‌توانید مشخص کنید.

پس از تنظیم یک تصویر زمینه، یک پیام ویژه در چت ارسال می شود که به طرف مقابل چت شما امکان می دهد همان تصویرزمینه را برای خودش اضافه کند!

۳- ربات‌های بهتر

ربات‌های تلگرام می‌توانند برنامه‌های تحت وب را میزبانی کنند، خدمات و ابزارهای کمکی را برای میلیون‌ها کاربر به ارمغان می‌آورند. این برنامه‌های تحت وب اکنون می‌توانند در هر چتی ارائه شوند.

ربات‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند از طریق لینک مستقیم یا با ذکر نام کاربری ربات در هر چت تلگرام قابل دسترسی هستند.

۴- لینک‌های ربات و تلگرام پریمیوم

ربات‌ها اکنون می‌توانند از نام‌های کاربری خاص از جمله لینک‌های بدون پسوند -bot- استفاده کنند.

همچنین می توانید Telegram Premium را برای خود خریداری کنید یا از طریق Fragment به دیگران هدیه دهید.

۵- جابه‌جا شدن سریع در منو انتخاب فایل

منوی انتخاب فایل اکنون با سرعت فوق العاده بالا حرکت می کند. شما‌ می‌توانید برحسب ماه بین فایل‌ها جابه‌جا شوید تا سریع‌تر به فایل مورد نظر برسید.

۶- نمایش زمان در تاپیک‌ها

در گروه‌های زیر ۱۰۰ عضو با تاپیک‌های فعال، می‌توانید ببینید که پیام شما در چه زمانی توسط سایر اعضای گروه خوانده شده است.

۷- رابط های بهبود یافته

گزینه “وقتی آنلاین شد، ارسال کن” حالا ساده‌تر در دسترس است. فقط دکمه ارسال را نگه دارید و گزینه را انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید ابتدا مجوزهای گروه را تنظیم کرده و چند پیام را پین کنید، شما می توانید بدون افزودن اعضا، یک گروه ایجاد کرده و پس از آماده شدن تنظیمات اولیه، اعضا را اضافه نمایید.

در خانواده آیفون ۱۴ پرو، عکس پروفایل دارای یک انیمیشن جدید هستند که در تصویر متحرک این مطلب می‌بینید!

۱۰ قابلیت جدید آپدیت تلگرام بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید تلگرام را دریافت کردید؟ نظر شما درباره قابلیت‌های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)