حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ قابلیت جدید آپدیت تلگرام بهمن ۱۴۰۱

پیام‌رسان محبوب تلگرام با داشتن قابلیت‌هایی چون کانال و ربات پا را فراتر از یک پیام‌رسان ساده اینترنتی گذاشته و به یک ابزار بسیار مفید تبدیل شده است. به تازگی به‌روزرسانی جدید Telegram منتشر شده و در این مطلب ۱۰ قابلیت جدید آپدیت تلگرام بهمن ۱۴۰۱ را با هم مرور می‌کنیم.

آپدیت جدید تلگرام بهمن ۱۴۰۱

تلگرام سال‌هاست که یک پلتفرم پیام‌رسان محبوب بوده و همچنان به افزودن ویژگی‌ها و بهبودهای جدید برای بهبود تجربه کاربر ادامه می‌دهد. جدیدترین به روز رسانی تلگرام تعدادی ویژگی جدید و هیجان انگیز را به ارمغان می آورد، از جمله ساختن تصویر پروفایل، امکان ترجمه کل چت ها و دسته بندی های جدید ایموجی ها و غیره.

اینجا با هم این قابلیت‌های جدید را مرور می‌کنیم.

۱- تصویر ساز پروفایل

ساخت تصویر پروفایل در تلگرام

ساخت تصویر پروفایل در تلگرام

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های جدید تلگرام، ساختن تصویر پروفایل است. این ابزار جدید به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از انواع قالب‌ یا استیکرها، تصاویر پروفایل سفارشی ایجاد کنند. استفاده از Profile Picture Maker آسان است و به کاربران این آزادی را می دهد که به روشی منحصر به فرد و خلاقانه خود را ابراز کنند.

۲- ترجمه کل چت

ترجمه کل چت در تلگرام

ترجمه کل چت در تلگرام

یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام، امکان ترجمه کل چت است. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند بدون نگرانی در مورد تفاوت‌های زبانی با مردم از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. ویژگی ترجمه از یادگیری ماشینی برای ارائه ترجمه های دقیق در آن‌واحد استفاده کرده و بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند.

۳- دسته بندی های اموجی

دسته بندی اموجی‌ها در Telegram

دسته بندی اموجی‌ها در Telegram

تلگرام علاوه بر قابلیت‌های ساخت تصویر پروفایل و قابلیت ترجمه، دسته بندی ایموجی های جدیدی را نیز اضافه کرده است. این دسته‌بندی‌های جدید یافتن ایموجی مناسب برای پیام‌های را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند و طیف گسترده‌ای از احساسات، فعالیت‌ها و اشیاء را شامل می‌شوند.

۴- منو جدید استفاده از اینترنت

تلگرام همچنین بهبودهایی در استفاده از اینترنت ایجاد داشته و آن را حتی کارآمدتر و سریع تر کرده است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند حتی سریع‌تر پیام‌ها را ارسال و دریافت کنند و دیگر نگران کند شدن یا قطع شدن برنامه نباشند.

۵- ذخیره خودکار رسانه های ورودی

یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام، امکان ذخیره خودکار رسانه های ورودی است. این بدان معنی است که کاربران اکنون می توانند به راحتی عکس ها، فیلم ها و سایر رسانه ها را بدون نیاز به دانلود دستی آنها ذخیره کنند. این ویژگی سازماندهی چت را برای کاربران آسان تر می کند و باعث صرفه جویی در وقت  آنها می شود.

۶- دسترسی انتخابی ذخیره رسانه 

تلگرام علاوه بر قابلیت ذخیره خودکار، دسترسی انتخابی ذخیره رسانه را نیز اضافه کرده است. این به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کنند که چه نوع رسانه ای و از چه کسی دریافت می کنند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که فقط عکس‌ها را از دوستان نزدیک و خانواده خود دریافت کنند و ویدیوها و انواع دیگر رسانه‌ها را از سایر مخاطبین مسدود کنند.

۷- اشتراک سالانه تلگرام

تلگرام همچنین یک اشتراک پریمیوم سالانه را معرفی کرده است که به کاربران امکان دسترسی به تعدادی از ویژگی ها و خدمات برتر را می دهد. اشتراک ممتاز سالانه شامل دسترسی به سازنده تصویر پروفایل، امکان ترجمه کل چت ها، و دسته بندی های جدید ایموجی و غیره است. این اشتراک در حال حاضر ۳۰ درصد تخفیف دارد.

۸- انتخاب چت برای ربات‌ها

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی برای انتخاب چت برای ربات ها اضافه کرده است. این به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند که از کدام چت می خواهند پیام دریافت کنند و کدام چت را نادیده می گیرند. این امر باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر سازماندهی شوند و از ارسال هرزنامه و پیام‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

تلگرام امکان ثبت نام بدون سیم کارت را فراهم کرد

۹- ورود مجدد با اپل ID یا حساب گوگل 

تلگرام ورود کاربران به اکانت خود را آسان کرده است. آنها اکنون می توانند با استفاده از Apple ID و Google خود دوباره وارد سیستم شوند و این کار را سریعتر و راحت تر می کند.

۱۰- ایموجی های تعاملی جدید

علاوه بر همه این ویژگی های جدید و هیجان انگیز، تلگرام ایموجی های تعاملی جدیدی نیز اضافه کرده است. این ایموجی‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر باشند و بیان کردن خود را برای کاربران در چت‌هایشان آسان‌تر می‌کنند.

به طور کلی، جدیدترین آپدیت تلگرام تعدادی ویژگی جدید و پیشرفت های هیجان انگیز را به ارمغان می آورد که تجربه کاربر را بهبود می بخشد. چه از کاربران قدیمی تلگرام و چه تازه وارد به این پلتفرم هستید، حتما این ویژگی های جدید را بررسی کنید.

نظر شما درباره این قابلیت‌های جدید Telegram چیست؟ آن‌ها را پسندیدید؟

افزایش بیش از ۲ برابری بازدید پست‌های تلگرام پس از فیلترینگ و اختلال شدید اینترنت

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

تلگرام ۳ – ۰ همه رو زده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)