حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی پیکسل 7a و پیکسل فولد فاش شد: بیستم اردیبهشت ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

بسیاری از علاقه مندان حوزه اسمارت فون ها، منتظر معرفی گوشی جدید کمپانی گوگل هستند. تلفن هوشمند آینده این شرکت، یک دستگاه پرچمدار یا حتی بالارده نیست. Pixel 7a گوشی آینده گوگل است که یک محصول میان رده و مقرون به صرفه خواهد بود. در چند ماه گذشته، شایعات زیادی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است. اکنون به رویداد Google I/O 2023 نزدیک شده ایم. انتظار داریم که این رویداد در ماه می سال جاری میلادی برگزار شود. هم اکنون تاریخ رونمایی پیکسل 7a و پیکسل فولد فاش شده است.

تاریخ رونمایی پیکسل 7a و پیکسل فولد ۲۰ اردیبهشت خواهد بود

بر اساس گزارش ها، گوگل قصد دارد در رویداد آینده خود در کنار Pixel Fold، از پیکسل 7a نیز رونمایی کند؛ اکنون تاریخ معرفی این دو دستگاه فاش شده است. انتظار می‌رود گوگل جدیدترین دستگاه‌های خود را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، یعنی Google I/O، معرفی کند. گفته می‌شود که در این کنفرانس، محصولات مختلفی شامل: پیکسل 7a، پیکسل تبلت و پیکسل فولد معرفی می‌شوند. هم اکنون می‌دانیم که رویداد آینده گوگل در ۱۰ می ۲۰۲۳ (بیستم اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد. به لطف افشای اطلاعات اخیر، اکنون می دانیم که Pixel 7a بلافاصله پس از رویداد برای پیش خرید یا خرید در دسترس خواهد بود. از سوی دیگر، کسانی که به دنبال خرید Pixel Fold هستند ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانند، زیرا ممکن است این گوشی هوشمند تا ۲۷ ژوئن (۶ تیر) عرضه نشود. البته پیش فروش ایم این دستگاه از طریق فروشگاه های گوگل، از همان دهم می ماه آغاز می‌شود.

توییت Jon Prosser

شایعه شده است که Pixel 7a ارتقاء های قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود یعنی Pixel 6a خواهد داشت. انتظار می‌رود دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده گوگل قرار گیرد. گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 برخوردار است. دوربین دوم نیز وضوح ۱۲ مگاپیکسلی داشته و برای عکاسی اولترا واید به کار خواهد آمد. پیکسل 7a دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن Full Hd+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود.

انتظار داریم که این تلفن هوشمند با برخورداری از تراشه Tensor G2، عملکرد عالی و سریعی داشته باشد. همان طور که Gizmochina اشاره میکند، با آنکه هنوز جزئیات باتری و توان شارژر این گوشی هوشمند به طور رسمی اعلام نشده؛ اما شایعات موجود ادعا می‌کنند که Pixel 7a از شارژ وایرلس ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. قطعاً این تلفن هوشمند آینده گوگل برای طرفداران عکس های سلفی جذاب خواهد بود. زیرا گفته می‌شود که این دستگاه از همان دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی موجود در پیکسل ۷ و ۷ پرو بهره خواهد برد.

گوگل پیکسل 6a با تراشه تنسور، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و قیمت 449 دلار رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره Pixel 7a گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی