حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر شیائومی 13 اولترا طراحی گوشی پرچمدار پیشرفته آینده این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

رندر گوشی شیائومی 13 اولترا اخیرا توسط افشاگر OnLeaks منتشر شده است که طراحی گوشی پرچمدار پیشرفته این شرکت را از تمامی جهات آن نشان می‌دهد.

رندر شیائومی 13 اولترا

لایکا و شیائومی هر دو تأیید کرده‌اند که گوشی پرچمدار آینده شرکت چینی در چند هفته آینده رونمایی خواهد شد. بااین‌حال، هیچ جزئیاتی در مورد بازه زمانی دقیق به‌اشتراک گذاشته نشده است، اما انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود.

رندر شیائومی 13 اولترا

رندر شیائومی 13 اولترا

اکنون، نگاهی اجمالی به گوشی پرچمدار آینده شیائومی توسط افشاگر OnLeaks داریم که با Smartprix همکاری کرده تا رندرهای سه‌بعدی با کیفیت بالا از این دستگاه را منتشر کند. این طراحی مشابه Xiaomi 12S Ultra به‌نظر می‌رسد، با یک برآمدگی دایره‌ای بزرگ که میزبان چهار لنز دوربین در یک آرایه ذوزنقه‌ای شکل است. همچنین فلاش LED دوگانه در ناحیه ساعت 6 ماژول دوربین دیده می‌شود.

کل برآمدگی دوربین در این رندرها از شاسی اصلی Xiaomi 13 Ultra بیرون زده است. با توجه به این افشاگری، ابعاد گوشی پرچمدار حدود 163.1×74.6×9.57 میلی‌متر خواهد بود، اما برآمدگی دوربین ضخامت آن را به 15.61 میلی‌متر می‌رساند. انتظار می‌رود این گوشی با یک سنسور اصلی 1 اینچی سونی IMX989 و سه سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر همراه می‌شود. در جلو، سوراخ نمایشگر تکی قرار گرفته است که میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده بهره می‌برد که دارای رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. در اطراف گوشی نیز فریم تخت آن به‌چشم می‌خورد که مشابه سری شیائومی 13 بوده و ظاهر جذابی را به آن بخشیده است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی 90 واتی درکنار پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی، مشخصات باتری و شارژ دستگاه را تکمیل می‌کند.

به‌طورمعمول، دستگاهی مانند این فقط در چین یا با ظرفیت محدود در برخی مناطق در دسترس است. خوشبختانه اما، ما با تأییدیه رسمی شیائومی می‌دانیم که Xiaomi 13 Ultra قرار است به‌صورت جهانی در هفته‌های آینده در دسترس قرار گیرد.

نظر شما درباره رندر شیائومی 13 اولترا و طراحی این گوشی پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی