حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی شیائومی 13 اولترا با پیشرفته‌ترین لنز Summicron لایکا در ماه جاری رسما تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی امروز با انتشار یک بیانیه مشترک با لایکا، عرضه پرچمدار رده‌بالای خود، Xiaomi 13 Ultra، در ماه جاری را رسماً تأیید کرد. شیائومی 13 اولترا این ماه در چین معرفی خواهد شد و مجهز به “بی‌نقص‌ترین” لنز Summicron لایکا است. همچنین به‌صورت رسمی تأیید شده است که این مدل برخلاف نسل پیشین خود، در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.

معرفی شیائومی 13 اولترا

پس از ماه‌ها شایعات و افشای اطلاعات، به‌نظر می‌رسد که شیائومی 13 اولترا بالاخره در آینده‌ای نه‌چندان دور عرضه خواهد شد. درحالی‌که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو ماه‌ها پیش به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار این برند چینی معرفی شدند، Xiaomi 13 Ultra گوشی هوشمند برتر سال شیائومی خواهد بود و این شرکت اکنون برای اولین بار رسماً وجود آن را تأیید کرده است.

با توجه به پوستر حساب رسمی Weibo شیائومی، این شرکت اکنون عرضه قریب‌الوقوع Xiaomi 13 Ultra را تأیید کرده است و این پرچمدار قرار است اواخر این ماه به‌صورت رسمی معرفی شود.

معرفی شیائومی 13 اولترا

معرفی شیائومی 13 اولترا

هر دو شرکت در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «این بار، ما جدیدترین راه‌حل سیستم نوری برای تصویربرداری موبایلی را که قبلاً هرگز دیده نشده بود، و کامل‌ترین لنز Summicron لایکا در زمینه تصویربرداری موبایل تاکنون را گرد هم می‌آوریم. لنزهای مختلف تلفن همراه از زاویه دید عریض تا تله‌فوتو برای اولین بار به قابلیت‌های اپتیکی عالی ثابتی دست یافته‌اند. این سری از فناوری‌های عصرساز به Xiaomi 13 Ultra جدید که در ماه جاری معرفی شده و در سطح جهانی عرضه می‌شود، مجهز خواهد شد.»

این بیانیه سه جزء مهم را نشان می‌دهد: ادامه همکاری با لایکا در دوربین‌های اصلی و زوم، استفاده از “بی‌نقص‌ترین” لنز Summicron لایکا و تأیید عرضه جهانی Xiaomi 13 Ultra. مشخص نیست که آیا این پرچمدار در ماه جاری در بازار جهانی عرضه خواهد شد یا خیر، اما مطمئناً در هفته‌های آینده در چین عرضه شده و درنهایت نیز به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد.

در پایان، نظر شما درباره معرفی شیائومی 13 اولترا در ماه جاری و عرضه جهانی این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی