حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده شیائومی 13 اولترا ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد + انواع حافظه و قیمت احتمالی

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

درحالی‌که شایعات حاکی از آنست که معرفی رسمی شیائومی 13 اولترا در ماه جاری میلادی صورت می‌گیرد، به‌تازگی تصویر زنده این گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شده است که از ماژول دوربین دایره‌ای با چهار لنز حکایت دارد. همچنین در گزارشی جداگانه، انواع رم و حافظه داخلی این دستگاه به‌همراه قیمت احتمالی آن‌ها نیز فاش شده است.

تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

به‌تازگی تصویر زنده گوشی منتسب‌به Xiaomi 13 Ultra در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. با وجود تار بودن عکس، مشخص است که قاب پشتی شیائومی 13 اولترا از چرم ساخته شده است. همچنین ترکیب دوربین Xiaomi 13 Ultra نیز بسیار جالب است. سنسور دوربین 1 اینچی سونی IMX 989 مشابه شیائومی 12 اس اولترا و شیائومی 13 پرو خواهد بود. بااین‌حال، شیائومی 13 اولترا همچنین از فناوری دریچه دیافراگم متغیر نیز بهره می‌برد. مشخصات کامل دوربین درحال‌حاضر مشخص نیست، اما گفته می‌شود این گوشی هوشمند پیشرفته با چهار سنسور 50 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. همچنین در تصویر منتشرشده، کاملاً مشخص است که یکی از لنزها از زوم پریسکوپی استفاده می‌کند.

دایره‌های بالای فلاش LED یکی دیگر از جنبه‌های برجسته تصویر است. این حلقه‌ها ممکن است فقط در نمونه اولیه گوشی باشد و نه محصول نهایی. شایعاتی مبنی‌بر معرفی رسمی سری شیائومی 13 اولترا و پد 6 در 18 آوریل در چین شنیده می‌شود.

تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

در گزارشی دیگر باز هم از منبع Weibo، مدل‌های مختلف 13 اولترا و قیمت آن‌ها فاش شده است. درحالی‌که نام دستگاه به‌صراحت ذکر نشده، اما نام رمز کوتاه‌شده “M1” درج شده است که پیش از این به همین گوشی اختصاص یافته بود.

طبق این گزارش Xiaomi 13 Ultra در سه پیکربندی 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت عرضه خواهد شد. این مدل‌ها به‌ترتیب با قیمت‌های 6299 یوان (916 دلار)، 6799 یوان (990 دلار) و 7499 یوان (1090 دلار) ذکر شده‌اند. لازم‌به یادآوری است که این قیمت‌ها رسمی نیستند.

جالب اینجاست که افشاگری قبلی توسط Digital Chat Station بیان می‌کرد که بالاترین نسخه Xiaomi 13 Ultra دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه خواهد بود. بااین‌حال هنوز خبری از قیمت این مدل نیست. بر اساس افشاگری جدید، به‌نظر می‌رسد که نوع 16 گیگابایتی + 1 ترابایتی ممکن است 7999 یوان (1163 دلار) قیمت داشته باشد.

نظر شما درباره تصویر زنده شیائومی 13 اولترا و قیمت‌گذاری این محصول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی