حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو اپل را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

کمی بیشتر از ۱ ماه پیش بود که رنگ خاص آیفون ۱۵ پرو را با هم دیدیم. همراه با آن رنگ‌های خاص iPhone 15 و iPhone 15 Plus را هم مشاهده کردیم. طی ماه‌های گذشته رندرها و شایعات زیادی مربوط به طراحی آیفون‌های ۲۰۲۳ شنیدیم. به تازگی رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو اپل منتشر شده که می‌تواند اجماع شنیده‌های اخیر باشد.

رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو اپل

همانطور که بارها در شایعات شنیدیم، اینجا هم آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی با طراحی لبه‌های گردتر تصور شده است. این طراحی بهبودیافته قرار است نگرانی‌های کاربران در مورد مدل‌های فعلی و لبه‌های تیز آن‌ها را برطرف کند.

اندازه برآمدگی‌های دوربین بازهم بزرگ‌تر می شود و برآمدگی کلی هم ضخیم‌تر است. جالب اینجاست که آیفون 15 پرو مکس با وجود داشتن دوربین پریسکوپی اما دارای برآمدگی دوربین کوچک‌تری نسبت به آیفون 15 پرو می‌باشد.

طبق شایعات گذشته، دوربین‌های آیفون 15 پرو دارای «فناوری حسگر تصویر کاملاً جدیدی هستند که نور بیشتری را جذب می‌کند و نوردهی بیش از حد یا عملکرد شرایط تاریک را در تنظیمات خاص بهبود می‌دهد».

همه مدل‌های آیفون 15 دارای پورت‌های USB-C خواهند بود، اما سریع‌ترین توان شارژ به کابل‌های USB-C که توسط اپل تأیید شده‌اند، محدود می‌شود.

دکمه‌های تنظیم حجم صدا و سوییچ تغییر وضعیت صدای دستگاه در این نسل آیفون‌های پرو، لمسی خواهند بود. این کلید‌ها دارای دو موتور ویبره خواهند بود که به ارائه احساس فشردن کلید اختصاص داده شده‌اند.

حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۵ پرو از همه طرف فقط 1.55 میلی‌متر است. شیشه صفحه نمایش انحنای ظریفی دارد و به شکلی مشابه به شیشه قاب پشتی، به طور یکپارچه به قاب تیتانیومی می‌رسد.

حاشیه‌های کمتر و اندازه نمایشگر مشابه نسل قبل سبب می‌شود که آیفون ۱۵ پرو ابعاد کمی کوچکتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو داشته باشد.

  1. ابعاد شایعه شده برای آیفون ۱۵ پرو = 146.47 در 70.46 در 8.24 میلی‌متر
  2. ابعاد آیفون ۱۴ پرو فعلی = 147.46 در 71.45 در 7.84 میلی‌متر

در کنار رنگ خاص قرمز تیره، آیفون ۱۵ پرو در رنگ‌های سفید، مشکی فضایی و طلایی عرضه می‌شود.

مقایسه حاشیه نمایشگر iPhone 15 Pro با iPhone 14 Pro

مقایسه حاشیه نمایشگر iPhone 15 Pro با iPhone 14 Pro

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آیفون ۱۵ پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)