حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۳۰۰ وات اوپو در حال توسعه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، لوازم جانبی

به نظر می‌رسد که اوپو نمی‌تواند شیائومی تنها برند دارای شارژر ۳۰۰ وات باشد. شارژ ۳۰۰ وات ردمی در حال حاضر سریع‌ترین شارژر موجود در بازار است و یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری را در کمتر از ۵ دقیقه کاملا شارژ می‌کند. به تازگی می‌شنویم که شارژر ۳۰۰ وات اوپو هم در حال توسعه است.

شارژر ۳۰۰ وات اوپو

طبق گزارش‌ها، برند چینی OPPO در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع جدیدی است که می‌تواند با فناوری شارژ ۳۰۰ واتی که توسط Redmi معرفی شده بود، رقابت کند. آنطور که گفته می‌شود، فناوری جدید هنوز در حال توسعه است و با یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی (ظرفیت اسمی 4600 میلی آمپر) همراه خواهد شد.

به صورت کلی، فناوری شارژ سریع فقط به بالابردن سرعت شارژ نمی‌پردازد، بلکه به میزان کارآمدی مدیریت دما و مدیریت جریان برق نیز می‌پردازد. انتظار می رود فناوری شارژ شریع SuperVOOC اوپو حداقل تا زمانی که باتری به 80 درصد برسد، روی حداکثر توان خود باقی بماند.

این عملکرد بهتری نسبت به شارژ 300 واتی Redmi است که تنها ۳ ثانیه روی توان ۲۹۰ وات باقی ماند و سپس با توان کمتری شارژ شد.

با این‌که که تاریخ انتشار فناوری جدید SuperVOOC هنوز اعلام نشده است، انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال جاری میلادی رونمایی شود.

در حال حاضر بالاترین توان شارژ استفاده شده درون یک گوشی هوشمند تجاری که می‌توانید آن را بخرید، Realme GT 3 است. این برند زیرمجموعه اوپو است و توان شارژ ۲۴۰ واتی SuperVOOC ارائه می‌کند.

البته از یاد نبرید که شارژر ۲۶۰ وات Infinix هم معرفی شده است اما در یک دستگاه دمو برای نمایش وجود دارد و محصول تجاری با این فناوری به بازار ارائه نشده است.

باید صبر کرد و دید که اولین موبایل تجاری با شارژر ۳۰۰ وات را شیائومی ارائه می‌کند یا اوپو؟ شما چه حدسی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)