حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل هواوی می‌گوید خرابی آیفون اپل از گوشی‌های هواوی بیشتر است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

ادعاهای اخیر Huawei کمی محل بحث است. مثلا هفته گذشته شنیدیم که هواوی ادعا می‌کند گوشی های جدید این شرکت موجب کاهش فروش آیفون خواهد شد. به تازگی هم مدیر عامل هواوی می‌گوید خرابی آیفون اپل از گوشی‌های هواوی بیشتر است.

خرابی آیفون اپل از گوشی‌های هواوی بیشتر است؟!

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اخیراً در انجمن EV100 چین عنوان کرد که میزان خرابی هواوی تنها کسری از میزان خرابی اپل است، که نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی برای سیستم مدیریت کیفیت این شرکت است. زمانی که وی برای اولین بار این تجارت را به دست گرفت، میزان خرابی هواوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما به ادعای او وضعیت اکنون برعکس شده است.

گفته می‌شود که سرمایه‌گذاری مداوم هواوی در بخش تحقیق و توسعه و به میزان 25.1 درصد از درآمد سالانه آن در سال 2022، این شرکت را قادر به دستیابی به گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و تجربه مصرف‌کننده بهتر کرده است.

تمرکز این شرکت بر کیفیت و مصرف‌کننده توسط یو چنگدونگ، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هواوی، تاکید شده است. او بیان کرده که کیفیت بالاتر نسبت به سود بیشتر، اولویت بالاتری برای هواوی است.

جدیدترین محصولات پرچمدار این شرکت، یعنی خانواده هواوی P60 و گوشی تاشو هواوی Mate X3، جدیدترین تلاش این شرکت به ارائه بهترین تجربه‌کاربری برای مشتریان است. این دستگاه‌ها با تجهیز به سیستم عامل HarmonyOS سعی می‌کنند تجربه کاربری بدون اشکال و روان‌تری را ارائه کنند.

در مقابل، آپدیت‌های اخیر اپل با اشکالاتی مواجه شده و iOS را مختل کرده است. این موضوع چالش‌های اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید به گوشی‌های هوشمند را برجسته می‌کند. در حالی که اپل ممکن است به نوآوری‌های خود کمتر اهمیت بدهد، این شرکت برای حفظ موقعیت خود در بازار، باید به این مشکلات رسیدگی کند.

هر چند که مدیرعامل هواوی برای ادعای خود هیچ داده و آمار مستندی ارائه نمی‌کند اما این ادعاها آنچنان قابل سنجش هم نیست. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ادعای هواوی صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

به نظر من تا آیفون x صد درصد درسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)