حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده سری ایسوس ROG Phone 7 فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

اوایل هفته جاری اشاره کردیم که ایسوس با انتشار یک دعوتنامه از معرفی نسل جدید گوشی گیمینگ خود در تاریخ 24 فروردین 1402 خبر داده است. حال درفاصله‌ی چند روز تا رونمایی رسمی، به‌تازگی تصویر زنده سری ایسوس ROG Phone 7 فاش شده است که از طراحی مشابه این گوشی‌ها با نسل پیشین خود حکایت دارد.

تصویر زنده سری ایسوس ROG Phone 7

افشاگر SnoopyTech اخیرا تصاویر زنده از سری ROG Phone 7 را فاش کرده است. طبق تصاویر فاش‌شده، ROG Phone 7 آینده دارای طراحی مشابه مدل قبلی خود، ROG Phone 6، خواهد بود. پنل پشتی این گوشی سفید رنگ بوده و یک برش برای نورپردازی ماتریس نقطه‌ای در این قسمت تعبیه شده است. قسمت جلویی دستگاه نیز دارای حاشیه‌های کمی ضخیم و دوربین سلفی درون آن است که در سمت راست قاب بالایی قرار دارد.

تصویر زنده سری ایسوس ROG Phone 7

تصویر زنده سری ایسوس ROG Phone 7

بلندگوهای دوتایی در لبه قاب‌های بالا و پایین وجود دارند و درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در دو طرف مقابل لبه پایینی جای گرفته‌اند. درنهایت دکمه‌های پاور و صدا در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند.

انتظار می‌رود ASUS ROG Phone 7 آینده با نمایشگر بزرگ 6.78 اینچی E4 AMOLED با رفرش‌ریت 165 هرتز و وضوح +Full HD عرضه شود. این گوشی احتمالاً دارای اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 استفاده کند.

همچنین گفته می‌شود این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری ROG ارائه می‌شود. مدل استاندارد دارای یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود ROG Phone 7 دارای باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 65 واتی باشد. این دستگاه دارای شاسی مقاوم دربرابر آب و گردوغبار با استاندارد IP54 خواهد بود و وزن آن کمتر از 240 گرم است.

طبق شایعات، مدل پایه ROG Phone 7 حدود 580 دلار قیمت خواهد داشت و در تاریخ 13 آوریل در بازارهای مختلف ازجمله آمریکا، چین، تایوان و هند عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره تصویر زنده سری ایسوس ROG Phone 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی