حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ROG Phone 7 در Geekbench و وب‌سایت 3C ظاهر شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس

ماه گذشته، اولین گزارشات درباره گوشی گیمینگ ROG Phone 7 ایسوس منتشر شد. این گزارشات، شماره مدل این سری از تلفن های هوشمند ایسوس را فاش کرد. هم اکنون این گوشی گیمینگ در وب‌سایت 3C و بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دو منبع، برخی از مشخصات راگ فون ۷ را فاش کرده اند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

گوشی ROG Phone 7 ایسوس از تراشه پرچمدار کوالکام برخوردار خواهد بود

راگ فون ۷ با شماره مدل AI2205_B در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌کند. تراشه پرچمدار کوالکام، هشت هسته داشته و حداکثر سرعت پردازنده مرکزی آن به ۳.۱۹ گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی Adreno 740، مسئولیت پردازش های گرافیکی را بر عهده دارد. نسخه ROG Phone 7 ایسوس که در گیک بنچ مشاهده شده، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم است. این تلفن هوشمند به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد بود. رابط کاربری این دستگاه نیز ROG skin نام خواهد داشت. این گوشی به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench موفق به کسب امتیاز ۲۰۲۲ و ۵۷۱۹ شده است.

امیتازات Geekbench راگ فون ۷

از سوی دیگر، مدل مشاهده شده در میان داده های گواهینامه 3C دارای شماره مدل AI2205_A است. این تاییدیه نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث  از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. مطابق با گزارش Gizmochina، شماره مدل AI2205_B به نسخه چینی ROG Phone 7 اشاره دارد، در حالی که شماره مدل AI2205_A برای مدل جهانی است. گوشی هوشمند گیمینگ ROG Phone 7D چند روز پیش با شماره مدل AI_2205D در Geekbench مشاهده شد. لیست بنچمارک مذکور نشان داد که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد بود. این موضوع بسیار عجیب است. زیرا سری D ایسوس که سال گذشته عرضه شدند، از تراشه Dimensity مدیاتک برخوردار بودند.

گوشی ایسوس ROG Phone 6D با دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس معرفی شد + 6D Ultimate

نظر شما درباره تلفن های هوشمند گیمینگ ROG Phone ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bi taasob

لامصب
این این A16 اپل را که خورد! 🥶🤓🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی