حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی و شماره مدل سری ROG Phone 7 ایسوس فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

گوشی های هوشمند سری ROG Phone 7 ایسوس به زودی معرفی می‌شوند. در حال حاضر مشخصات کلیدی و شماره مدل این دستگاه ها توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی Paras Guglani، فاش شده است. با ترنجی همراه بمانید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری ROG Phone 7 ایسوس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود

می‌دانیم که سری راگ فون ۷ در دست توسعه است. انتظار داریم که این سری از تلفن های هوشمند ایسوس شامل ۳ مدل باشند. از جمله ASUS ROG Phone 7، ROG Phone 7D و ROG Phone 7 Ultimate. نسخه استاندارد و مدل Ultimate به ترتیب با شماره مدل AI2205_A و AI2205_E در بازار جهانی عرضه خواهند شد. در بازار چین، هر سه گوشی هوشمند شامل ایسوس راگ فون ۷، راگ فون ۷  دی و ROG Phone 7 Ultimate به ترتیب با شماره مدل‌های AI2205_B، AI2205_D و AI2205_F وارد بازار می‌شوند. در بازار هند اما شاهد این تنوع نیستیم و احتمالا تنها نسخه استاندارد با شماره مدل AI2205_C عرضه خواهد شد.

شماره مدل و مشخصات کلیدی سری ROG Phone 7

می توان انتظار داشت گوشی های هوشمند سری ROG Phone 7 در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ میلادی (در ماه های جولای، آگوست یا سپتامبر) معرفی شوند. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات کلیدی سری ROG Phone 7 نیز لو رفته است. انتظار می‌رود که این سری از گوشی های هوشمند ایسوس به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شوند. گفته می‌شود که تمامی مدل های این سری به طور پیش فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردارند.

وب‌سایت Thetechoutlook در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که راگ فون ۷ دارای صفحه نمایش AMOLED است. ASUS ROG Phone 7 دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. در حالی که ROG Phone 7 Ultimate با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. همان‌طور که می‌دانید، گوشی های هوشمند سری ROG ایسوس با محوریت گیم طراحی شده اند. قطعا در آینده جزئیات بیشتری درباره این تلفن های هوشمند منتشر خواهد شد.

گوشی ایسوس ROG Phone 6D با دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس معرفی شد + 6D Ultimate

 

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده، نظر شما درباره سری ROG Phone 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی