حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ می‌خواهد با عرضه سری گلکسی S24، سطح گوشی های پرچمدار خود را یک لول بالاتر ببرد! بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می‌رسد که این غول فناوری کره ای، قصد دارد از صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده کند.

احتمالا گلکسی اس ۲۴ اولترا قابلیت برقراری ارتباط ماهواره را خواهد داشت 

ممکن است صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی داشته باشد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، Galaxy S24 Ultra اولین گوشی گلکسی سامسونگ است که چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به لطف صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی، شما انیمیشن های روان تری را مشاهده خواهید کرد. این میزان نرخ به روز رسانی، برای کاربران علاقمند به گیم نیز بسیار جذاب است. استفاده از صفحه نمایشی با رفرش ریت بالا به طور فزاینده ای در حال همه گیر شدن است‌. هم اکنون برخی گوشی ها حتی از صفحه نمایش های ۲۴۰ هرتزی استفاده می‌کنند.

Galaxy S23 Ultra

طبق گزارش‌های اخیر، سری گلکسی اس ۲۴ از اتصال ماهواره‌ای، مشابه آنچه اپل و هوآوی در حال حاضر ارائه می‌کنند، برخوردار خواهد بود. سامسونگ هنوز این ویژگی را به گوشی های هوشمند خود اضافه نکرده است. اما رئیس واحد Mobile Experience این کمپانی تاکید می‌کند که سامسونگ به طور جدی در حال بررسی این موضوع است. احتمالا گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ، از تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهند بود. این تراشه بهبود عملکرد قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. هسته Cortex-X4 به کار گرفته شده در پردازنده مرکزی این چیپست، ۱۵ درصد از هسته Cortex-X3 به کار گرفته شده در اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عملکرد سریع تری دارد.

گلکسی اس 24 اولترا احتمالا به دوربین زوم پریسکوپی جدیدی مجهز خواهد شد

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره کرده است، انتظار می‌رود که گلکسی S24 Ultra به لطف سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبود یافته خود و قابلیت زوم پیشرفته برای دوربین تله فوتو، عکس های بهتری نسبت به نسل قبل ثبت کند. البته شایعات منتشر شده، به طور صد در صدی قابل اطمینان نیستند. و ما هنوز مطمئن نیستیم که سامسونگ چه مشخصاتی را برای گوشی پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است.

نظر شما چیست؟ آیا Galaxy S24 Ultra می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی