حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گیک‌ بنچ Nord CE 3 Lite وان پلاس مشخصات این گوشی را فاش کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

از مدت ها پیش شایعه شده بود که وان پلاس در حال توسعه گوشی هوشمند جدید میان رده خود با نام Nord CE 3 Lite است. گفته می‌شود که این دستگاه در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) در هند معرفی خواهد شد. اگرچه هنوز وان پلاس درباره این گوشی چیزی نگفته، اما دائما در وب‌سایت صدور گواهینامه های مختلف دیده می‌شود. اکنون، Nord CE 3 Lite در بنچمارک گیک‌ بنچ و وب‌سایت گواهینامه IMDA سنگاپور مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی میان رده آینده وان پلاس چه مشخصاتی خواهد داشت؟

وان پلاس Nord CE 3 Lite از اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار خواهد بود

همان‌طور که اشاره شد، وات پلاس Nord CE 3 Lite در لیست پایگاه داده بنچمارک گیک‌ بنچ مشاهده شده است. این تلفن هوشمند دارای شماره مدل CPH2465 است. این دستگاه توانسته در تست تک هسته ای امتیاز ۶۸۸ و در تست چند هسته ای امتیاز ۱۷۹۶ را کسب کند. لیست بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند. نسخه ای که در گیک بنچ ظاهر شده، دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. OnePlus Nord CE 3 Lite به طور پیش فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود.

گیک بنچ وان پلاس Nord CE 3 Lite

این تلفن هوشمند آینده وان پلاس در میان داده های IMDA نیز مشاهده شده است. این گواهینامه تأیید می‌کند که این گوشی میان رده «OnePlus Nord CE 3 Lite 5G» نام خواهد داشت. IMDA همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه به زودی در بازار های آسیایی عرضه می‌شوند. متاسفانه این منبع درباره مشخصات نورد سی ای ۳ لایت، اطلاعاتی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. درست است که IMDA مشخصات این گوشی را فاش نمی‌کند؛ اما تا کنون شایعات زیادی به مشخصات Nord CE 3 Lite اشاره کرده اند.

این گوشی آینده OnePlus به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز است

وان پلاس Nord CE 3 Lite دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و ۸ گیگابایت رم (حداقل در یکی از نسخه ها) برخوردار است. گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه Nord CE 3 Lite از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13مجهز شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار می‌گیرد. دوربین اصلی رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی هستند.

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در هند معرفی شد

 

وب‌سایت 91mobiles در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که OnePlus Nord CE 3 Lite از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. این باتری به وسیله شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی