حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 17 قرار بود ساده باشد اما حالا ویژگی‌های جذابی برای آن برنامه ریزی شده است

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | iOS، شایعات

چندین سال است که آپدیت‌های iOS و اندروید آنچنان هیجانی ندارند. از نظر ظاهری تفاوت زیادی اتفاق نمی‌افتد و بهینه‌سازی‌های حریم‌خصوصی و عملکرد برای هر نسل انجام می‌شود. در حالی که گفته می‌شد آپدیت iOS 17 اپل آن‌چنان تفاوتی نسبت به iOS 16 نداشته باشد اما گزارشی داریم که می‌گوید حالا ویژگی‌های جذابی برای آن برنامه ریزی شده است.

آپدیت iOS 17 اپل = سپیده دم

مارک گورمن از بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود می‌گوید iOS 17 در ابتدا قرار بود نسخه‌ای متمرکز بر رفع اشکالات و عملکرد باشد و چندان ویژگی جدیدی را ارائه نکند. وی قبلاً گفته بود که کار بر روی سیستم عامل هدست واقعیت اپل نسبت به توسعه ویژگی iOS 17 اولویت داشته است.

با این حال، به تازگی می‌گوید که این استراتژی از برنامه اولیه حذف شده و iOS 17 اکنون دارای ویژگی‌های جدید قابل توجهی خواهد بود.

آپدیت iOS 17

آپدیت iOS 17

در گزارش جدید آمده که iOS 17 شامل چندین ویژگی «جذاب» است که برای پاسخ برخی از ویژگی‌های درخواستی کاربران در نظر گرفته شده است. با این حال جزئیات مربوط به ویژگی هایی که ارائه خواهد شد، گزارش نشده است. iOS 17 به صورت داخلی با اسم رمز «Dawn» به معنی “سپیده دم” شناخته می شود.

انتظار داریم اپل آپدیت iOS 17 را در WWDC 2023 و در کنار دیگر سیستم‌عامل‌های خود از جمله watchOS 10، tvOS 17 و macOS 14 عرضه کند. کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳ باید جایی باشد که اپل از پروژه هدست خود رونمایی کند. محصولی که احتمالا با سیستم عامل xrOS همراه است.

وی افزود که این هدست به صورت داخلی برای مدیران اپل در تئاتر استیو جابز در هفته گذشته نمایش داده شد، که نشانه دیگری از نزدیک شدن این پروژه به نمایش عمومی است.

نظر شما چیست؟ منتظر آی‌او‌اس ۱۷ اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)