حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M54 سامسونگ معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

نگاه سامسونگ به سری گلکسی A و گلکسی M متفاوت است. سری Galaxy M برای بازار هند طراحی می‌شود و تمرکز بیشتر روی مشخصات سخت‌افزاری اولیه دارد. در مقابل سری Galaxy A برای بازارهایی مثل بازار اروپا طراحی می‌شود که امکانات ثانویه نیز اهمیت بالایی دارند. به تازگی Galaxy M54 با تغییرات قابل توجه نسبت به گلکسی A54 معرفی شده است. مثلا گلکسی M54 سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری همراه است.

گلکسی M54 سامسونگ

گلکسی M54 دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی A54 است و یک پنل Super AMOLED در اندازه 6.7 اینچی به رزلوشن 1080×2400 پیکسل یا FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتزی دارد. این نمایشگر با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

قاب پشتی گلکسی ام ۵۴ برخلاف گلکسی A54 از پلاستیک بوده و از این نظر مشابه گلکسی A34 به نظر می‌رسد. جنس پلاستیک ماتی که سامسونگ به آن گلستیگ می‌گوید احتمالا اینجا هم استفاده شده باشد.

تراشه Exynos 1380 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در بخش سخت افزار قرار دارند. همچنین این دستگاه از eSIM هم پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزار اندروید ۱۳ و One UI 5.1 به صورت پیش‌فرض برای آن ارائه می‌شود. درباره تعداد آپدیت اطلاعات رسمی ارائه نشده است.

گلکسی M54

گلکسی M54

گلکسی ام ۵۴ با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) تجهیز شده است. دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سوم یک نمونه ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر قرار گرفته است.

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی برای تامین انرژی این گوشی میان‌رده سامسونگ در نظر گرفته می‌شود.

هنوز قیمت رسمی گلکسی M54 مشخص نشده است. این دستگاه در رنگ های آبی تیره و نقره ای عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ برای شما دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و نمایشگر بزرگتر در گلکسی M54 مهم‌تر است یا ۴ سال آپدیت نرم افزاری، گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب‌وخاک و قاب شیشه‌ای پشتی در گلکسی A54 ؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
tiptiper

بهترین گوشی از سری M سامسونگ با بالاترین ظرفیت باتری گوشی M51 با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت بود که مدت زمان زیادی گوشی رو روشن نگه می‌داشت.M54 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر با پردازنده exynos 1380 توی تست ها شاید بتونه مدت زمان بالایی گوشی رو روشن نگه داره البته اگه مدیریت مصرف این پردازنده خوب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)