حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی M54 سامسونگ شاید به این شکل باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

دیروز بود که برای شما نوشتیم احتمالا گلکسی M54 سامسونگ با Snapdragon 888 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری ارایه می‌شود. اگر این شایعه صحیح باشد و قیمت خوبی را برای آن انتخاب کنند، یکی از میان‌رده‌های محبوب این برند کره‌ای خواهد شد. اگر دوست دارید درباره طراحی گلکسی M54 بیشتر بدانید، بیاید رندرهای آن را با هم ببینیم.

طراحی گلکسی M54

سری M سامسونگ به‌عنوان محصولات ارزنده در برابر قیمت شناخته می‌شود که مشخصات چشمگیر را با برچسب‌های قیمت مقرون‌به‌صرفه گرد هم می‌آورد. بالاترین مدل در نسل فعلی سری M، گلکسی M53 است که حدود ۷ ماه پیش معرفی شد.

این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه جانشین گلکسی M53 با نام Galaxy M54 است. شاخص‌ترین مشخصه آن که برای کاربر متمرکز بر عملکرد می‌تواند وسوسه کننده باشد، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است. هر چند این تراشه پس از معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تبدیل به تراشه پرچمدار ۲ سال پیش می شود اما باز هم جذابیت خود را دارد.

طراحی گلکسی ام ۵۴ اما به چه صورت است؟

طراحی گلکسی M54

طراحی گلکسی M54

طراحی گلکسی ام ۵۴ خیلی شبیه به گلکسی M53 است اما مینیمال تر. قاب پشتی در این رندرها طرحی ندارد و مات بدون نقش برجسته دیده می‌شود. طراحی دوربین همان مربعی چهارگانه است که این بار جزیره کلی دوربین از بین رفته و دوربین ها به صورت مجزا بیرون زده اند.

همچنین فلاش LED به مرکز این مربع منتقل شده است. حذف جزیره دوربین یکی از ترندهای طراحی سامسونگ است که در گلکسی اس ۲۲ اولترا آن را دیدیم و در خانواده گلکسی اس ۲۳ همه‌گیر می شود. اولین بار مشابه این طراحی را با LG Velvet دیده بودیم.

مشخصات گلکسی ام ۵۴ چه خواهد بود؟

طبق یک گزارش، گلکسی M54 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتز خواهد بود. دوربین سلفی دارای یک سوراخ منفرد در مرکز نمایشگر خواهد بود.

پردازنده کوالکام Snapdragon 888 قلب این گوشی هوشمند خواهد بود. تراشه پرچمدار کوالکام در سال 2020 که قبل از تغییر به نام گذاری جدید با پسوند Gen X عرضه شده  بود.

اگرچه این یک تراشه قدیمی است، اما قدرتمندترین چیپست موجود در گوشی های هوشمند سری M تا به امروز خواهد بود. گوشی دیگری که با این تراشه و به عنوان نمونه اقتصادی به تازگی معرفی شده است، آنر ایکس ۴۰ جی تی بود که آن هم جذاب به نظر می رسد.

طبق رندرها این گوشی دارای دوربین چهارگانه در پشت خود خواهد بود. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین چهارم ناشناخته در این مجموعه گنجانده شده است.

این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی را در داخل بریدگی نمایشگر برای دوربین سلفی دارد. گلکسی M52 و Galaxy M51 هر دو دارای پیکربندی دوربین مشابهی هستند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ از دوربین‌های مشابه در گلکسی M54 استفاده کند.

حداقل حافظه رم و حافظه داخلی گلکسی ام ۵۴ برابر 8 گیگابایت + 128 گیگابایت خواهد بود. همچنین شاید مدل 256 گیگابایتی هم داشته باشند. این گوشی انرژی را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت گلکسی M54 چقدر است؟

قیمت احتمالی گلکسی M54 معادل 410-420 یورو عنوان شده است. این منبع همچنین ادعا می کند که شاید تا اوایل زمستان امسال شاهد رونمایی و عرضه آن باشیم.

نظر شما درباره گلکسی ام ۵۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)