حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M54 5G سامسونگ در گیک بنچ مشاهده شد+مشخصات کلیدی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی M54 5G سامسونگ با شماره مدل SM-M546B در گیک بنچ مشاهده شده است. این بنچمارک، برخی از مشخصات کلیدی M54 را مشخص می‌کند. مشخصات کامل و رندر های این تلفن هوشمند در ماه گذشته منتشر شده بود. گلکسی M54 5G به عنوان جانشین Galaxy M53 5G، که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، وارد بازار خواهد شد.

سامسونگ برای گلکسی M54 5G به سراغ تراشه اگزینوس خواهد رفت

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که گلکسی ام ۵۴ سامسونگ، به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. بنچمارک Geekbench اما اطلاعات متضادی را در اختیار ما قرار داده است. می‌توانید مشاهده کنید که این بنچمارک، شماره مدل مادربرد این دستگاه را «s5e8835» ذکر کرده است. بر همین اساس انتظار داریم که Galaxy M54 5G به تراشه اگزینوس مجهز شود. مدتیست که شایعه شده است که سامسونگ به زودی از اگزینوس ۱۳۸۰ رونمایی می‌کند. لیست Geekbench اشاره می‌کند که گلکسی M54 5G دارای تراشه ای با چهار هسته با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز است. این تراشه به پردازنده گرافیکی Mali-G68 نیز مجهز خواهد بود ‌‌.

گلکسی M54 5G در گیک بنچ

نسخه ۸ گیگابایت رم گلکسی M54 سامسونگ در Geekbench حاضر شده است. اما احتمالا نسخه های دیگری از این دستگاه با حافظه رم بیشتری نیز به بازار عرضه خواهند شد. این بنچمارک به کارگیری اندروید ۱۳ بر روی ام ۵۴ را تأیید می‌کند. همچنین انتظار داریم که این دستگاه به رابط کاربری OneUI 5.0 نیز مجهز شود. به سراغ امتیازات برویم. Galaxy M54 5G پس از گذراندن تست های تک هسته ای امتیاز ۷۵۰ را ثبت کرده است. این تلفن هوشمند در بخش چند هسته ای نیز موفق به کسب امتیاز ۲۶۹۶ شده است.

رندر Galaxy M54

مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، احتمالا گلکسی ام ۵۴ سامسونگ به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز و وضوح FullHD+ مجهز می‌شود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند در پانچ هول کوچکی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته، و در کنار آن دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته اند. این دوربین ها به ترتیب برای عکاسی اولترا واید و ماکرو به کار خواهند آمد. از سری M سامسونگ انتظار باتری پرظرفیتی داریم. احتمالا Galaxy M54 5G نیز این انتظار را برآورده کرده و به باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری، به همراه پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی، مجهز می‌شود. در نهایت لازم به ذکر است که دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گلکسی M53 5G سامسونگ با Dimensity 900 و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

با توجه به مشخصات و رندر های فاش شده، نظر شما درباره Galaxy M54 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی