حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F14 5G سامسونگ به زودی با قیمتی رقابتی معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در آینده ای نزدیک گوشی های مقرون به صرفه جدیدی را معرفی خواهد کرد. این دستگاه های اقتصادی جدید در سری گلکسی A، گلکسی F و گلکسی M عرضه می‌شوند. پس از معرفی A34 5G و A54 5G در ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ماه)؛ سامسونگ برای رونمایی از گلکسی F14 5G آماده خواهد شد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند قیمتی رقابتی دارد.

گلکسی F14 5G سامسونگ از تراشه ای ۵ نانومتری برخوردار خواهد بود

طبق گزارش IANS، گلکسی F14 5G سامسونگ هفته آینده با قیمتی در حدود ۱۵,۰۰۰ روپیه (۱۸۲ دلار) در هند معرفی خواهد شد. در حقیقت اف ۱۴ سامسونگ، اولین گوشی هوشمند در کشور هند است که در این محدوده قیمتی از تراشه ۵ نانومتری بهره می‌برد. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ تأمین می‌کند. تراشه مذکور با فرآیند ساخت ۵ نانومتری Samsung Foundry تولید شده است. پردازنده مرکزی این چیپست دارای دو هسته با کارایی بالا و شش هسته کم مصرف است.

گلکسی اف ۱۴ از تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ بهره می‌برد

گفته می‌شود که مشخصات گلکسی F14 5G سامسونگ، شباهت زیادی به Galaxy A14 5G خواهد داشت. A14 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بود. اما انتظار می‌رود که F14 5G حتی به باتری حجیم تری مجهز شود. احتمالا این تلفن هوشمند از باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد. Galaxy A14 5G سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. نمایشگر این گوشی هوشمند رزولوشن FullHD+ دارد. این دستگاه دارای ۴/۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. A14 5G سامسونگ به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5.1 مجهز است.

گوشی Galaxy F14 5G شباهت زیادی با A14 5G خواهد داشت

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy A14 5G قرار گرفته است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند. این دو دوربین برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق به کار می‌آیند. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای سنسوری با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از GPS، NFC، درگاه USB type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

گلکسی A14 5G سامسونگ رسما معرفی شد: ۲۰۰ دلار

 

نظر شما درباره Galaxy F14 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی