حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گلکسی A54 و A34 سامسونگ در رنگ‌های خاص و پیش از معرفی رسمی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

هر چه به رونمایی رسمی یک محصول نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات آن پررنگ‌تر می‌شود. تاریخ معرفی رسمی Galaxy A54 برای بازار هند اعلام شده و ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. این یعنی ۵ شنبه این هفته و فاصله زیادی با آن نداریم. اگر دوست دارید درباره موبایل‌های جدید سری Galaxy A 2023 اطلاعات بیشتری داشته باشید، بیاید با هم ویدیو آنباکسینگ گلکسی A54 و A34 سامسونگ در رنگ‌های خاص و پیش از معرفی رسمی ببینیم.

آنباکسینگ گلکسی A54 و A34

پیش از هر صحبتی ابتدا بیاید ویدیو آنباکسینگ منتشر شده را ببینیم:

 

در این ویدیو ۲ رنگ خاص Galaxy A54 و Galaxy A34 را دیدیم. گوشی‌های میان‌رده 5G سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ که بخش بزرگی از فروش سالانه این برند را به خود اختصاص خواهند داد.

گلکسی A54 لیمویی

 

رنگ لیمویی گلکسی A54

رنگ لیمویی گلکسی A54

می‌دانیم که رنگ خاص گلکسی A54 شامل ۲ گزینه لیمویی و بنفش می شود. در این ویدیو رنگ لیمویی آن را می‌بینیم. قاب پشتی برخلاف چند نسل اخیر براق است. مشخص نیست که امسال هم از پلاستیک استفاده شده یا بالاخره سامسونگ به استفاده از شیشه در قاب پشتی سری Galaxy A بازگشته است. آخرین مرتبه‌ای که چنین اتفاقی افتاد، سری Galaxy A 2017 بود.

طراحی جدید دوربین که مشابه به گلکسی اس ۲۳ اولترا است و زبان طراحی جدید کره‌ای‌ها محسوب می‌شود را اینجا می‌بینیم.

حاشیه نمایشگر بیشتر اما برابر گلکسی A54

حاشیه نمایشگر بیشتر اما برابر گلکسی A54

در نمای جلو حاشیه نمایشگر کمی بیشتر اما برابر در لبه‌های مختلف را می‌بینیم. این‌جا هم مثل قاب پشتی هیچ‌خبری از خمیدگی اندک شیشه‌محافظ نمایشگر نیست و کاملا تخت خواهد بود. سوراخ نمایشگر دوربین سلفی به نظر کمی کوچکتر شده است.

به احتمال زیاد گلکسی A54 یک نمایشگر AMOLED در اندازه  6.4 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه چیپست Exynos 1380 که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

گلکسی A34 رنگین‌کمانی

 

رنگ خاص گلکسی A34

رنگ خاص گلکسی A34

هنوز اسم رنگ خاص گلکسی A34 که به جای رنگ سفید آن عرضه می‌شود، مشخص نیست. ما فعلا به آن رنگین‌کمانی می‌گوییم، چرا که در ویدیو دیدید یک گرادیانت رنگی خاص روی این پوشش مات ایجاد می‌شود.

همچنان مشخص نیست که این قاب پشتی شیشه‌ای است یا پلاستیک و برای مشخص شده آن باید صبر کنیم. به جز این رنگ، المان‌های طراحی قاب پشتی Galaxy A34 مانند برادر بزرگتر و گران‌ترش است.

ادامه استفاده از ناچ قطره‌طور برای گلکسی A34

ادامه استفاده از ناچ قطره‌طور برای گلکسی A34

نمایشگر Galaxy A34 همچنان از ناچ قطره‌طور بهره می‌برد. شاید برای خیلی از کاربران مهم نباشد اما از نظر بصری کمی ظاهر قدیمی به دستگاه می‌دهد.

با این ویدیو استفاده از تراشه دیمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک در Galaxy A34 تایید می‌شود. همچنین گفته می‌شود که رفرش‌ریت به ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا کرده به نظر من تغییر خوبی نسبت به نمایشگر ۹۰ هرتز گلکسی A33 است. امیدواریم نمایشگر همیشه روشن هم به این دستگاه بازگردد.

هر چند در این ویدیو عنوان می‌شود که نمایشگر Galaxy A34 حدود ۰.۲ اینچ بزرگتر و برابر ۶.۶ اینچ خواهد بود اما در این ویدیو تفاوت زیادی احساس نشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید Galaxy A 2023 هستید؟ فکر می‌کنید قیمت گلکسی A34 و A54 باید چه حدودی باشد تا ارزنده محسوب شود؟

قیمت گلکسی A54 و A34 در برخی کشورها ارزان‌تر از گلکسی A53 و A33 خواهد بود

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)