حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 5 با گواهی IP67 ممکن است اولین گوشی تاشو مقاوم دربرابر گردوغبار باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

وقتی صحبت از گوشی‌های تاشو به‌میان می‌آید، سامسونگ همیشه در این بخش بهترین بوده است. برخی از ویژگی‌های برجسته سری گلکسی Z شامل استفاده از گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب و لولای قوی است که می‌تواند این گوشی را در هر زاویه‌ای نگه دارد. اکنون، سامسونگ قصد دارد پا را فراتر گذاشته و با معرفی گلکسی زد فولد 5 به‌همراه لولای قطره‌ای بهبودیافته، اولین گوشی تاشو با گواهی IP67 و مقاومت دربرابر آب و گردوغبار را ارائه کند.

گلکسی زد فولد 5 با گواهی IP67

به‌گفته‌ی افشاگر chunvn8888، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 ظاهراً اولین گوشی‌های سامسونگ با لولای قطره‌ای خواهند بود. طراحی جدید لولا باعث کاهش چین‌وچروک صفحه‌نمایش تاشو می‌شود، چیزی که خریداران تاکنون از آن شکایت داشتند. همچنین به دو نیمه گوشی اجازه می‌دهد تا کاملاً صاف و مطابق بر روی هم بسته شود که باعث نازک‌تر شدن گوشی و جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل آن می‌شود. برخلاف برخی برندهای دیگر، لولای جدید سامسونگ می‌تواند گوشی را با وجود استفاده از لولای قطره‌ای در هر زاویه‌ای نگه دارد.

به‌گفته‌ی افشاگر مذکور، سامسونگ همچنین در تلاش است تا گواهی IP67 را به نسل بعدی تلفن‌های تاشو خود بیاورد و آن‌ها می‌توانند اولین دستگاه‌های تاشو در جهان با مقاومت در برابر گردوغبار باشند. بااین‌حال، وی می‌گوید که سامسونگ ممکن است این ویژگی را نهایی کند یا نکند. اما این به ما امیدواری می‌دهد که در گوشی‌های گلکسی Z آینده شاهد گواهی مقاومت در برابر گردوغبار باشیم. منبع اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد 5 حدود 10 گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد 4 خواهد بود. بنابراین، وزن آن می‌تواند حدود 253 گرم باشد.

گلکسی زد فولد 5 با گواهی IP67

گلکسی زد فولد 5 با گواهی IP67

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در مرداد یا شهریورماه سال جاری به‌طور رسمی معرفی شوند. انتظار می‌رود هر دو گوشی از نمایشگر تاشو Super AMOLED با اندازه مشابه نسل قبل و رفرش‌ریت 120 هرتز استفاده کنند. همچنین انتظار می‌رود هر دوی آن‌ها به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شوند. گلکسی زد فولد 5 همچنان از ترکیب دوربین مشابه نسل قبل استفاده می‌کند، اما گلکسی زد فلیپ 5 با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره گلکسی زد فولد 5 با گواهی IP67 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی