حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لولا گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ در تست‌های نهایی به سر می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که پس از چندین نسل تمرین و تکرار در یک سبک لولا و نسبتا عقب ماندن نسبت به رقبای جدید، در نهایت با مکانیسم لولای جدید سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5 روبه‌رو خواهیم بود. به تازگی شنیده می‌شود که لولا گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ در تست‌های نهایی به سر می‌برد.

لولا گلکسی زد فولد ۵

بر اساس گزارش جدیدی که توسط نشریه کره‌ایThe Elec منتشر شده است، سامسونگ تست‌های لولای جدید اشکی-شکل را برای گوشی هوشمند آینده خود Galaxy Z Fold 5 آغاز کرده است. انتظار می رود پرچمدار جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ طبق معمول حوالی تابستان ۱۴۰۲ عرضه شود.

طراحی جدید لولای اشکی-شکل به نمایشگر اجازه می‌دهد در داخل لولا روی خود بچرخد تا به شکل قطره اشک شود. این طراحی چندین مزیت دارد، مثلا فاصله بین دو نیمه گوشی در حالت بسته را کاهش می دهد و همچنین چین و چروک روی صفحه را به حداقل می رساند.

در طول نمایشگاه CES 2023 امسال، سامسونگ طراحی لولای جدیدی را به نمایش گذاشت که ضخامت آن 14 میلی‌متر است. این نسبت به مدل فعلی که ضخامت آن 15.8 میلی‌متر بوده، یک پیشرفت محسوب می‌شود.

این خبر چندان غافلگیر کننده نیست زیرا گزارش های متعددی در گذشته و مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی طراحی بهبود یافته لولای اشکی-شکل است، منتشر شده بود.

به هر حال، آزمایش داخلی سامسونگ ممکن است کمی طول بکشد زیرا هر بار آزمایش یک نمونه اولیه حداقل حدود پنج روز طول می کشد. معیار ۲۰۰ هزار بار بازوبستن دستگاه است و پس از آن لولا باید حداقل 85 درصد از سفتی و استحکام اولیه خود را حفظ کند.

نظر شما چیست؟ منتظر طراحی جدید لولا گلکسی زد فولد ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)