حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 با لولای قطره‌ای در نمایشگاه CES 2023 مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، کانسپت

ظاهراً سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای استفاده از طراحی لولای قطره‌ای برای Galaxy Z Fold 5 آینده خود است. حال، به‌نظر می‌رسد این شرکت نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 با طراحی لولای جدید را در CES 2023 و درکنار مدل زد فولد 4 به‌نمایش گذاشته است که ضخامت به‌مراتب کمتر آن به‌همراه عدم وجود فاصله بین دو بخش نمایشگر داخلی را نشان می‌دهد.

نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5

عکس فاش‌شده جدید که ازطریق نشریه Naver منتشر شده است، گوشی Galaxy Z Fold 4 را از بخش زیرین آن نشان می‌دهد که دارای یک لولای U شکل است. درکنار این مدل اما، یک دستگاه مرموز نیز وجود دارد که به‌نظر می‌رسد از لولای قطره‌ای بهره می‌برد. نمونه اولیه باریک‌تر از Z Fold 4 است و مهم‌تر از آن، به‌نظر نمی‌رسد که در حالت بسته، شکاف قابل‌مشاهده‌ای بین دو نیمه نمایشگر تاشو آن وجود داشته باشد.

سامسونگ تاکنون از لولای U شکل برای سری گلکسی زد فولد به‌منظور پایین نگه‌داشتن هزینه‌های تولید، تلاش برای کاهش قیمت‌های نهایی دستگاه‌ها و درنهایت کمک به محبوبیت بخش گوشی‌های تاشو خود استفاده کرده است. بااین‌حال، شایعه شده است که این شرکت د حال کار بر روی تغییر به طراحی لولای قطره‌ای برای Z Fold 5 است. عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید، ممکن است پیش‌نمایشی تقریبی از آنچه در اواخر امسال انتظار داریم از سوی این شرکت به‌عنوان نسل جدید گلکسی زد فولد ارائه عرضه شود، به ما ارائه می‌دهد.

نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5

نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5

سامسونگ قبل از تصمیم‌گیری در مورد طراحی نهایی، چندین نمونه اولیه را توسعه می‌دهد، بنابراین ما این عکس را به‌عنوان تأییدی برای ظاهر Galaxy Z Flip 5 تلقی نمی‌کنیم، اما حداقل به ما ایده‌ای از ظاهر نسل بعدی تاشو می‌دهد.

بااین‌حال، ناظران بازار گمان می‌کنند که سامسونگ به استفاده از لولای U شکل برای Galaxy Z Flip 5 ادامه خواهد داد تا هزینه تولید نسبتاً پایین و محبوبیت سری گوشی‌های تاشو را حفظ کند.

نظر شما درباره نمونه اولیه Galaxy Z Flip 5 با لولای قطره‌ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

تقریبا قطرش دو سوم شده و این خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی