حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مطالعات سامسونگ نشان می‌دهد اکثر افراد به‌نوعی گیمر محسوب می‌شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، سبک زندگی

سامسونگ به‌طور فزاینده‌ای بر روی دستگاه‌های بازی محور مانند گوشی‌های گلکسی با چیپست‌های اورکلاک‌شده، نمایشگرهای مخصوص بازی و خدماتی مانند Gaming Hub سرمایه‌گذاری کرده است. مورد آخر به مشتریان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی گیمینگ مانند رایانه‌های شخصی یا کنسول‌های بازی گران‌قیمت، بازی‌های ویدیویی را بر روی تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند خود ازطریق فضای ابری انجام دهند و بازی‌های قابل‌دسترس را برای میلیون‌ها خریدار تلویزیون در بازارهای متعدد به‌ارمغان می‌آورد. اما دلیل ساده‌ای برای علاقه سامسونگ به معقوله بازی وجود دارد: افراد بیشتری از بازی‌های ویدیویی خوششان می‌آید. سامسونگ ازطریق مطالعات خود در بخش Gaming Insight Study با مشارکت ONE Esports دریافته است که از هر 10 کاربر آنلاین در منطقه جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه (SEAO)، 7 نفر گیمر هستند.

مطالعات سامسونگ پیرامون آمار گیمر ها

مطالعه اخیر سامسونگ در سه‌ماهه چهارم 2022 با کمک آمارگیری از 6800 کاربر 18 تا 49 ساله در بازارهایی ازجمله استرالیا، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام انجام شده است.

سامسونگ در مورد عادات بازی ما چه چیزی کشف کرده است؟

مطالعات سامسونگ پیرامون آمار گیمر ها

مطالعات سامسونگ پیرامون آمار گیمر ها

مطالعه سامسونگ چند تمایز بین گیمرها ایجاد می‌کند. گیمرهای حرفه‌ای، علاقه‌مندان به بازی، گیمرهای گاه‌به‌گاه و تماشاگران وجود دارند. اما طبق مطالعه سامسونگ، 75 درصد از مردم، چه حرفه‌ای و چه معمولی، به‌طور متوسط 7 ساعت در هفته به بازی می‌پردازند تا استرس و آرامش خود را از بین ببرند. علاوه‌بر این، 95 درصد از گیمرها ترجیح می‌دهند که در خانه بازی کنند و 56 درصد از گیمرها حداقل چند بار در هفته بازی می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد 100 درصد گیمرها نیز درحال تماشای ویدیوهای بازی هستند. 80 درصد از علاقه‌مندان به بازی و 82 درصد از گیمرهای حرفه‌ای درباره بازی‌ها با دیگران صحبت می‌کنند.

گیمرها چقدر برای سرگرمی خود خرج می‌کنند؟

سامسونگ همچنین دریافته که 51 درصد از گیمرها، چه حرفه‌ای و چه معمولی، به‌طور متوسط 30 دلار در ماه برای خریدهای مرتبط با بازی خرج می‌کنند. این موارد اما می‌توانند متفاوت باشند و شامل بلیت‌های مسابقات esports، محتوای آنلاین انحصاری، اشتراک‌های استریمر، اسکین‌ها و آیتم‌های درون بازی و کلکسیون‌های بازی باشند.

به‌طورکلی، 59 درصد از علاقه‌مندان به بازی و 76 درصد ازآنچه سامسونگ به‌عنوان “گیمرهای سخت‌افزاری” تعریف می‌کند، برای کالاهای مجازی و فیزیکی مرتبط با بازی پول خرج می‌کنند.

سامسونگ درنهایت بیان می‌کند: «بازی (گیمینگ) امروز خیلی بیشتر از یک سرگرمی بوده و تفریحی است که افراد را دور هم جمع می‌کند. با این درک، ما می‌توانیم به کاربران خود قدرت دهیم تا از علاقه خود به پرداختن به بازی‌ها نهایت لذت را ببرند. چه در دستگاه‌های قدرتمند گلکسی، تلویزیون‌های QLED یا نمایشگرهای گیمینگ، سامسونگ بهترین تجربه بازی را برای گیمرهای معمولی و هاردکور فراهم می‌کند.»

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی