حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی A54 و A34 در برخی کشورها ارزان‌تر از گلکسی A53 و A33 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که اواخر هفته گذشته درباره احتمال افزایش قیمت گلکسی A54 و A34 سامسونگ اخباری منتشر شد، به نظر می‌رسد که سیاست قیمت‌گذاری شناور این برند کره‌ای برای برخی کشورها خبر خوبی داشته باشد. آنطور که شنیده می‌شود، قیمت گلکسی A54 و A34 در برخی کشورها ارزان‌تر از گلکسی A53 و A33 خواهد بود. البته هنوز هیچ چیز رسمی یا قطعی نیست و باید برای معرفی رسمی این دستگاه‌ها منتظر ماند.

قیمت گلکسی A54 و A34

به صورت رسمی تایید شده است که ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ محصولات جدید خانواده Galaxy A در هند رونمایی خواهند شد. هر چند هنوز تاریخ رونمایی جهانی گلکسی A54 و A34 مشخص نیست اما آخرین روزهای امسال می‌توانیم اکثر اطلاعات رسمی مورد نیاز را از رویداد معرفی هند به‌دست بیاوریم.

تاریخ معرفی رسمی Galaxy A54 برای بازار هند مشخص شد: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

گزارش قبلی ادعا می‌کرد قیمت گلکسی A54 در بازار اروپا احتمالا ۵۲۰ یورو خواهد بود و گلکسی A34 مدل ۱۲۸ گیگابایت با ۱۰۰ یورو ارزان به قیمت ۴۲۰ یورو فروخته خواهد شد.

قیمت نسل قبلی این گوشی‌ها کمتر بود. برای مقایسه باید بدانید که قیمت گلکسی A53 برابر ۴۵۰ یورو و گلکسی A33 برابر ۳۷۰ یورو بود.این یعنی به ترتیب افزایش ۷۰ و ۵۰ یورویی برای نسل جدید گوشی‌های پرفروش سامسونگ.

در حالی که هنوز قیمت رسمی هیچ‌کدام از بازارها مشخص نیست و همه چیز حدس‌وگمان است، گزارش جدیدی می‌گوید که برخی بازارها این دستگاه‌ها را با قیمت پایین‌تری دریافت می‌کنند.

رنگ بندی گلکسی A54

رنگ بندی گلکسی A54

رنگ بندی گلکسی A34

رنگ بندی گلکسی A34

شایعه جدید قیمت بازار اندونزی را اعلام می‌کند. جایی که احتمالا گلکسی A34 مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۳۲۳ دلار داشته باشد. گلکسی A54 با همین مشخصات حافظه‌داخلی و رم معادل ۳۸۳ دلار فروخته‌ خواهد شد. حتی قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایت این دستگاه‌ها برای اندوندزی هم اعلام شده که به ترتیب معادل ۲۸۸ و ۴۲۰ دلار است.

در حالی که افزایش قمیتی حدود ۱۵ درصدی برای بازار هند و اروپا ادعا شده است اما قیمت بازار اندوندزی به شکل قابل توجهی کمتر است. این سیاست شاید برای بازارهای دیگر با قدرت خرید کمتر هم اعمال شود.

با این حال هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید برای اطلاعات رسمی منتظر ماند. به هر حال قیمت‌گذاری منطقه‌ای موضوع جدیدی نیست اما اختلاف قیمت خیلی قابل توجهی معمولا اتفاق نمی‌افتد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)