حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی Galaxy A54 برای بازار هند مشخص شد: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

در حالی که خبر قبلی پوستر رسمی سامسونگ برای گلکسی A54 را به ما نشان داد، حالا تاریخ معرفی رسمی Galaxy A54 برای بازار هند مشخص می‌شود. این برند کره‌ای برنامه دارد تا رونمایی از گلکسی A54 برای بازار هند را ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ انجام دهد.

تاریخ معرفی رسمی Galaxy A54

پیش از این گزارش شده بود که تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. این یعنی ۱ روز قبل از معرفی رسمی در بازار هند. هر چند که هنوز تاریخ رونمایی برای بازار جهانی مشخص نیست اما این‌که تاریخ رونمایی برای بازار هند که اتفاقا معمولا دیرتر از بازار جهانی هم اتفاق می‌افتد، کمی عجیب است.

به هر حال احتمال دارد که امروز یا فردا تاریخ رونمایی Galaxy A34 و A54 بری بازار جهانی را اعلام کنند.

Galaxy S54

Galaxy A54

به احتمال زیاد گلکسی A54 یک نمایشگر AMOLED در اندازه  6.4 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه چیپست Exynos 1380 که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، قیمت گلکسی A54 در بازار اروپا احتمالا ۵۲۰ یورو خواهد بود و گلکسی A34 مدل ۱۲۸ گیگابایت با ۱۰۰ یورو ارزان به قیمت ۴۲۰ یورو فروخته خواهد شد.

قیمت نسل قبلی این گوشی‌ها کمتر بود. برای مقایسه باید بدانید که قیمت گلکسی A53 برابر ۴۵۰ یورو و گلکسی A33 برابر ۳۷۰ یورو بود.این یعنی به ترتیب افزایش ۷۰ و ۵۰ یورویی برای نسل جدید گوشی‌های پرفروش سامسونگ.

سال گذشته رنگ هلویی و آبی در Galaxy A33 و Galaxy A53 به عنوان رنگ‌های خاص عرضه می‌شدند. امسال رنگ‌های لیمویی و بنفش رنگ‌های خاص گلکسی A54 و گلکسی A34 خواهند بود. حتی گلکسی A34 به جای رنگ سفید یک رنگ گرادیانت خیلی خاص خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی از اعضای جدید خانواده Galaxy A 2023 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)