حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس اپل رسما رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اولین بار سه روز پیش بود که درباره احتمال عرضه آیفون ۱۴ زرد برای شما نوشتیم. رنگ بندی آیفون ۱۴ با این رنگ جدید متنوع‌تر می‌شود و یک رنگ شاداب‌تر را خواهید داشت. امشب به صورت رسمی رنگ زرد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس اپل رسما رونمایی شده و می‌توانید ظاهر آن را در تصاویر رسمی ببینید.

رنگ زرد آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ زرد

آیفون ۱۴ زرد

رنگ جدید اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۲ فقط به مدل‌های پایه و پلاس اضافه می‌شود. متاسفانه‌های مدل‌های پرو و پرو مکس رنگ زرد یا رنگ جدیدی را دریافت نخواهند کرد. پیش از این با عرضه رنگ جدید آیفون ۱۲ هم همین اتفاق افتاد و فقط مدل پایه و مینی رنگ بنفش را دریافت کردند. سال گذشته اما سری آیفون ۱۳ به صورت کامل رنگ جدید سبز را دریافت کردند. هر چند که رنگ سبز مدل‌های پایه و پلاس با مدل‌های پرو و پرومکس تفاوت داشت.

رنگ زرد آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴

رنگ زرد آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴

کاربران از جمعه این هفته می‌توانند رنگ جدید iPhone 14 و iPhone 14 Plus را سفارش بدهند. طبیعتا از نظر قیمت و مشخصات هیچ تفاوتی با دیگر رنگ‌ها وجود ندارد. حتی برخلاف رنگ قرمز PRODUCT (RED) عایدی برای مبارزه با ایدز ندارد.

جالب این‌که اپل از ارائه یک عنوان خاص برای این رنگ هم خودداری کرده و به سادگی آن را “زرد” می‌نامد. معمولا اپل اسم رنگ‌ها را پسوندهای خاص رونمایی می‌کند. با این‌حال این شرکت لوازم جانبی خود را به روز می‌کند تا ست‌کردن آن‌ها با رنگ زرد راحت‌تر باشد.

آیفون ۱۴ پلاس زرد

آیفون ۱۴ پلاس زرد

با این ارائه جدید، تنوع رنگ‌بندی iPhone 14 و iPhone 14 Plus به ۶ رنگ می‌رسد که شامل موارد زیر است:

  1. ۱- آبی
  2. ۲- بنفش
  3. ۳- نیمه شب (مشکی)
  4. ۴- نور ستاره (سفید/نقره ای)
  5. ۵- قرمز
  6. ۶- زرد

نظر شما چیست؟ این رنگ جدید iPhone 14 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)