حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه خودرو شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ شروع خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو، شیائومی

با وجود تمام چالش‌ها، صنعت خودروسازی شیائومی با سرعتی سریع‌ تر از حد انتظار پیش می‌رود. لی جون، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت تأیید کرد که تست های زمستانی به پایان رسیده و تولید انبوه خودرو شیائومی در آینده آغاز خواهد شد. وی معتقد است که تیم مسئول توسعه این خودرو وظایف را سریع تر از حد انتظار انجام می‌دهند.

تولید انبوه خودرو شیائومی زودتر از انتظار آغاز می‌شود

لی جون، مدیر عامل شیائومی در ادامه اظهارات خود مدعی شد که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. وی معتقد است با همین روند پیشرفت، تولید انبوه خودرو شیائومی در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز می‌شود. تاکنون این شرکت بیش از ۴۳۳ میلیون دلار در تجارت خودروسازی سرمایه گذاری کرده است. بنابراین طبیعی است که سرعت پیشرفت بالا باشد و دستیابی به نتیجه مطلوب نهایی نیز در آینده محقق شود. تیمی متشکل از ۲,۳۰۰ نفر بر روی توسعه خودرو شیائومی کار می‌کنند. گفته می‌شود که این تیم پیوسته در حال رشد است.

انتظار می‌رود دور جدید سرمایه گذاری شیائومی در این کسب و کار ادامه پیدا کند. گفته شده که شیائومی در سال جاری میلادی در صنعت خودروسازی سازی حدود ۲.۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد کرد. وب‌سایت ArenaEV اشاره می‌کند که این غول فناوری چینی در ۵ سال آینده حدود ۱۴ میلیارد دلار در صنعت خودروسازی سرمایه گذاری می‌کند. مدیرعامل شیائومی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که این کمپانی باید به بحث فناوری رباتیک نیز توجه کند. زیرا چنین فناوری، توسعه قابلیت‌ خودران خودروها را تسریع می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، امروزه به طور گسترده در توسعه خودرو، از ربات ها نیز استفاده می‌شود. استفاده از ربات ها در روند تولید، باعث افزایش کیفیت و تسریع آن خواهد شد.

اولین خودرو شیائومی در جاده‌های چین رویت شد

 

 

نظریه شما درباره خودرو شیائومی چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند در صنعت خودرو سازی موفق شده و به رقیبی برای تسلا تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی