حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری خودرو برقی شیائومی ۷ دی ۱۴۰۲ معرفی خواهد شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شیائومی

مدتی هست که درباره خودرو برقی Xiaomi SU7 اطلاعاتی منتشر می‌شود. امروز این شرکت با تیزر رسمی اعلام کرد که فناوری خودرو برقی شیائومی ۷ دی ۱۴۰۲ معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی فناوری خودرو برقی شیائومی

شایعات در مورد جاه‌طلبی‌های شیائومی در بخش خودرو برقی سال‌هاست که به گوش می‌رسد. بالاخره امروز داده‌های رسمی درباره فعالیت این برند چینی منتشر شده است. تیزرهای رسمی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی مختلف به ما می‌گویند که رویدادی با عنوان «گام بلند» یا “Stride” قرار است که پنج‌شنبه این هفته یعنی ۷ دی ۱۴۰۲ اطلاعات بیشتری درباره تلاش آن‌ها در این بازار جدید به ما بدهد.

مدیر عامل شیائومی به صراحت عنوان کرده که رویداد ۷ دی ۱۴۰۲ یک رویداد معرفی محصول نیست و تمرکز بر فناوری پشت اولین خودرو الکترونیکی شیائومی خواهد بود.

در چین، رویداد Stride شیائومی از ساعت ۱۴ آغاز می شود اما طرفداران شیائومی در ایران این رویداد را ساعت ۹:۳۰ صبح می‌توانند بتوانند ببینند و اخبار آن را از ترنجی دنبال کنند.

تصاویر جدید خودرو شیائومی SU7 و SU7 Max

پس از اینکه اولین سری خودروهای برقی شیائومی به نام SU7 توسط یک وب سایت دریافت گواهی چین لو رفت، در هفته‌ها و روزهای اخیر تصاویر بیشتری از شیائومی SU7 و شیائومی SU7 مکس منتشر شده است. مثلا تصویر اول این مطلب خودرو شیائومی در رنگ زیبای ترنجی‌طور نمایش می‌دهد!

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، یک طراحی مناسب برای کمترین مقاومت دربرابر هوا و افزایش برد حرکتی این خودرو الکتریکی در نظر گرفته شده است. طراحی چراغ پشت به صورت پیوسته و چراغ‌های جلو نیز گرافیک مناسبی دارند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شیائومی در بازار خودروهای برقی شانسی برای کسب سهم بالا خواهد داشت؟ مسئولیت ساخت این خودرو با برند چینی Baic یا همان بایک خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)