حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند آنر رسما معرفی شد: Honor Movie Glasses با اتصال سیمی به موبایل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی، عینک هوشمند

عینک هوشمند آنر امروز رسما رونمایی شد. این برند به آن Honor Movie Glasses می‌گوید، یعنی “عینک فیلم آنر” که البته نام‌گذاری کاملا منطقی هم هست و به کاربرد اصلی آن اشاره دارد. پس از آشنا شدن با آنر مجیک ۵ آلتیمیت و آنر بند ۷ مدل NFC بیاید با گجت پوشیدنی جدید Honor آشنا شویم.

عینک هوشمند آنر

باید بدانید که این عینک واقعا سبک بوده و تنها ۸۰ گرم وزن دارد. همچنین روشنایی مناسبی دارد و حداکثر توان تولید روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این عینک قرار است یک تجربه تماشای مجازی را برای مجموعه‌ای از محتوای ویدیویی ارائه دهد.

اولین نکته‌ای که باید درباره این عینک آنر بدانید این است که برخلاف هدست واقعیت مجازی شیائومی که در MWC 2023 معرفی شد (Xiaomi Wireless AR Glass Discovery Edition)، بی‌سیم نبوده و با یک کابل USB C به موبایل، تبلت یا کامپیوتر شما وصل می‌شود. همانطور که در تصویر بالا و پایین می‌بینید، طول کابل آن هم خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد. متاسفانه طول آن ذکر نشده است.

عینک هوشمند آنر

عینک هوشمند آنر

وزن سبک عینک فیلم آنر باعث می‌شود استفاده از آن راحت باشد. برای هر چشم از یک پنل Micro OLED استفاده می‌کند که 500 نیت روشنایی ارائه می‌کند. وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، رفرش‌ریت ۶۰ هرتز و ۴۹ پیکسل در درجه (PPD) دارد.

این عینک آنر می‌تواند اندازه تصویر را تا اندازه ۲۰۱ اینچ و به صورت مجازی ارائه کند. اندازه های دیگر در تصویر زیر مشخص است که بین ۱۲.۱ اینچ برای تصور یک تبلت تا ۲۰۱ اینچ در دسترس است. زاویه دید آن ۴۶ درجه بوده و دارای گواهی محافظت از چشم در نور آبی کم Rheinland است.

عینک هوشمند Honor Movie Glasses دارای دو بلندگوی نزدیک گوش با میدان صوتی ۳۶۰ درجه است. این دستگاه با یک میکروفون دوگانه برای دریافت صدای شما ترکیب می‌شود.

قیمت عینک آنر چقدر است؟

عینک آنر با قیمت معادل ۳۶۰ دلار در چین عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این عینک به بازار جهانی می‌رسد یا نه. ارائه چنین محصولاتی از تمایل آنر به ورود به دنیای محصولات جدید حکایت دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)