حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر بند ۷ مدل NFC در چین رسما رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، گجت‌های پوشیدنی

بیش از ۲ ماه پیش بود که دستبند آنر بند ۷ رسما رونمایی شد. بین تولیدکنندگان دستبندهای هوشمند یک عادت وجود دارد و آن ارائه نسخه NFC محصول اقتصادی آن‌هاست. در همین راستا به تازگی آنر بند ۷ مدل NFC در چین رسما رونمایی شده است.

آنر بند ۷ مدل NFC

با نگاهی به مشخصات Honor Band 7 NFC باید گفت که تفاوت این مدل با نمون عادی، فقط در داشتن ارتباط NFC است. به لطف این قابلیت، در بازارهایی که پرداخت از طریق NFC پشتیبانی می‌شود می‌توانید با ساعت خود پرداخت را انجام بدهید. در نتیجه داشتن این قابلیت، قیمت آن هم افزایش ۴۰ یوانی داشته و به ۲۸۹ یوان (معادل حدود ۴۲ دلار) می‌رسد.

آنر بند ۷ مدل NFC

آنر بند ۷ مدل NFC

دستبند اقتصادی Honor Band 7 NFC با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه می‌شود. بنابراین این دستبند دارای نمایشگری مستطیلی‌شکل است که در یک قاب فلزی براق احاطه شده و یک صفحه‌نمایش 1.47 اینچی رنگی AMOLED با محافظ شیشه منحنی 2.5 بعدی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر همتراز سایر محصولات هم‌رده خود است.

این گجت پوشیدنی اما دارای تمام ویژگی‌های معمول ردیابی تناسب‌اندام است. این دستگاه از نظارت‌بر اکسیژن خون (SpO2) در تمام شرایط آب‌وهوایی، نظارت‌بر ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب پشتیبانی می‌کند. جدیدترین دسبتند آنر همچنین بیش از 96 حالت ورزشی برای ردیابی فعالیت‌های مختلف ورزشی را به‌همراه دارد.

علاوه‌بر این، آنر بند ۷ ان‌اف‌سی دارای باتری است که می‌تواند تا 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین دوام بیاورد. این دستگاه همچنین از شارژ سریع و بلوتوث 5.2 برای اتصال پشتیبانی کرده و دارای پشتیبانی پرداخت، عکاسی با کنترل از راه دور و کنترل‌های پخش موسیقی است.

دستبند اقتصادی ارزان آنر در سه رنگ رز صورتی، آبی سروی و مشکی شب ارائه می‌شود. نظر شما چیست؟ این دستبند را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)