امروز، روز بسیار شلوغی برای نوکیا بود. به نظر میرسد که سازنده گوشی های افسانه ای بالاخره در حال ایجاد تغییراتی است. نوکیا سرانجام لوگو خود را پس از گذشت سال ها تغییر داد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.
نوکیا به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تسریع رشد در بازار، از لوگو جدید خود، که بخشی از برنامه تغییر هویت این برند است، رونمایی کرد. این اولین بار است که نوکیا پس از گذشت شش دهه، لوگو خود را تغییر داده است. لوگوی جدید از پنج شکل مختلف تشکیل شده است که کلمه «NOKIA» را تشکیل میدهد. تغییر در برند نوکیا منعکس کننده تمرکز جدید این شرکت بر بازار فناوری است. بر خلاف لوگو قبلی که دارای رنگ آبی بود. لوگو جدید نوکیا دیگر رنگ ثابتی ندارد، و رنگ آن با توجه به پس زمینه و محتوا تغییر پیدا خواهد کرد.
مدیر عامل این شرکت، توضیح داد که دیگر بازار گوشی های هوشمند، اولویت این شرکت نخواهد بود. وی در مصاحبه ای با رویترز گفت:«امروزه ما یک شرکت فناوری تجاری هستیم. بر این اساس می توان گفت که این شرکت به بازار گوشی های هوشمند باز نخواهد گشت.»
احتمالا شما هم با شنیدن صحبت های مدیر عامل نوکیا گیج شدید. امروزه در بازار تلفن های هوشمندی را میبینید که برند نوکیا بر روی آن حک شده است. پس چگونه Nokia به بازار گوشی های هوشمند باز نخواهد گشت؟ همان طور که Gizmochina اشاره میکند، در حقیقت گوشی هایی که با برند نوکیا فروخته می شوند توسط شرکت HMD Global تولید می شوند و نام نوکیا فقط یک برند است!
نظر شما چیست؟ آیا صحبت های مدیر عامل نوکیا که نشان دهنده عدم بازگشت این شرکت به بازار تلفن های هوشمند است، شما را دلسرد کرد؟ شما هم انتظار بازگشت آن نوکیا افسانه ای به بازار گوشی ها را داشتید؟