حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساخت موبایل های نوکیا در اروپا از تابستان ۱۴۰۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

پس از رونمایی از نوکیا G22 و گوشی‌های اقتصادی‌تر نوکیا C22 و C32 یک اعلامیه جالب از سوی HMD داریم. آنطور که پیداست ساخت موبایل های نوکیا در اروپا از تابستان ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. احتمالا موبایل‌های نوکیا ساخت اروپا بتوانند علاوه بر بازاریابی مثبت‌تر، وابستگی به چین را هم کاهش دهند.

موبایل نوکیا ساخت اروپا

اچ‌ام‌دی گلوبال به تازگی تصمیم خود را برای تولید گوشی های هوشمند 5G نوکیا در اروپا اعلام کرده است. این اولین برند بزرگ گوشی های هوشمند است که چنین تصمیمی می‌گیرد.

موبایل های نوکیا ساخت اروپا

موبایل های نوکیا ساخت اروپا

البته که انتقال تولید گوشی‌های هوشمند 5G نوکیا به اروپا فرآیندی تدریجی است. این فرآیند از تابستان ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و HMD قصد دارد از اینجا به بعد روی کارخانه‌جات سرمایه‌گذاری کند.

این شرکت شاهد افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند خود در اروپا است و این حرکت را راهی برای کاهش ردپای کربن و همچنین تضمین امنیت و حریم خصوصی تلفن های خود می داند. HMD خاطرنشان می کند که مراکز داده آن از سال ۲۰۱۹ در فنلاند واقع شده است.

آن‌ها می‌گویند از مقررات سختگیرانه ای برای آزمایش و ساخت دستگاه‌ها در اتحادیه اروپا پیروی خواهند کرد.

این موارد شامل عنواینی چون تجربه بدون تبلیغات اندروید و عمر باتری طولانی می‌شود. همچنین درباره امنیت دستگاه در کنار کیفیت ساخت اروپایی (!) هم صحبت شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید بازگشت نوکیا به ساخت موبایل در اروپا بتواند روی چهره این برند در بین کاربران تاثیر بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)