حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو قدیمی نوکیا باز هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوکیا

روز گذشته، نوکیا از لوگو جدید خود رونمایی کرد. این شرکت در پی ساخت هویتی جدید برای برند خود است. این خبر تعجب آور بود. زیرا لوگو قدیمی نوکیا حدود ۴۵ سال مورد استفاده قرار گرفت. و این لوگو تبدیل به یک نماد در سراسر دنیا شده بود. زیرا این شرکت برای سال ها بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان بود.

گوشی های هوشمند نوکیا از لوگو قدیمی این شرکت استفاده خواهند کرد

برای طرفداران سرسختی که نتوانستند این تغییر را هضم کنند، خبرهای خوبی داریم! این شرکت تأیید کرده است که لوگو قدیمی نوکیا باز هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حقیقت دارندگان مجوز استفاده از برند نوکیا که با محصولات مصرفی سر و کار دارند. همچنان به استفاده از لوگو قدیمی این شرکت ادامه خواهند داد.

لوگو جدید نوکیا

اگرچه گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های همراه با نام تجاری نوکیا در بازار وجود دارد، اما آنها توسط این شرکت فنلاندی ساخته نشده‌اند. در حقیقت این گوشی ها توسط HMD Global به فروش می‌رسند. سایر دارندگان مجوز برند نوکیا عبارتند از: RichGo (گوشی)، Flipkart (تلویزیون های هوشمند)، StreamView GmbH (دستگاه های پخش)، و Off Global (لپ تاپ). در محصولات این شرکت ها همچنان از لوگوی قدیمی نوکیا استفاده خواهد شد.

همان‌طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، اگرچه نوکیا سال ها پیش فروش گوشی‌های خود را متوقف کرد، اما به دلیل محبوبیت فوق العاده این برند، تصمیم گرفت تا امتیاز تولید گوشی های هوشمند آینده نوکیا را به کمپانی HMD Global واگذار کند. نوکیا اکنون خود را یک «شرکت فناوری تجاری» می‌داند. نوکیا دیگر قصد ندارد خود به طور مستقیم وارد بازار گوشی و تلفن همراه شود. اما HMD Global در آینده نیز تولید تلفن های هوشمند با نام نوکیا را ادامه خواهد داد. همان‌طور که اشاره گردید، گوشی های هوشمند نوکیا در آینده هم از همان لوگو قدیمی بهره خواهند برد.

لوگو نوکیا پس از سال ها تغییر کرد: هویتی جدید برای برندی قدیمی!

 

نظر شما درباره تغییر لوگو نوکیا چیست؟ آیا بهتر بود HMD Global هم از همین لوگو جدید استفاده می‌کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی