حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت HMD اطلاعات گوشی‌های نوکیا را به فنلاند منتقل می کند

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

شرکت HMD اقداماتی را برای اطمینان از امنیت داده‌های کاربران پس از یک بهم ریختگی در ماه مارچ جاری انجام داد. شرکت HMD Global تحت فشار شدید رسانه‌ها در اوایل سال جاری اعلام کرد که موفق به کشف ارسال اشتباه اطلاعات به چین توسط چند دستگاه نوکیا ۷ پلاس شده است. HMD از خطای پیش آمده پوزش طلبیده و اکنون در صدد انجام اقداماتی است که از بروز اشتباهاتی این چنین جلوگیری نماید. به همین دلیل شرکت HMD اطلاعات گوشی‌های نوکیا را به فنلاند منتقل می کند. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۲.۲

نوکیا ۲.۲

HMD در همین راستا اعلام کرده است که مرکز جمع آوری داده‌های نوکیا را به اروپا منتقل می‌کند تا امنیت دستگاه‌ها و ارائه تجربه بهتر مشتریان را برای کاربران نوکیا تضمین کند. همچنین اطلاعات مربوط به فعال سازی و عملکرد تلفن همراه نوکیا برای همه گوشی‌های تلفن آینده این شرکت در مرکز ابری هامینای گوگل مستقر در فنلاند ذخیره خواهد شد.

این تغییر با هدف اضافه کردن سطوح اضافی امنیت و حریم خصوصی انجام خواهد شد. HMD قصد دارد تا از تجزیه و تحلیل داده‌های ابری پیشرفته گوگل و ارائه دهندگان خدمات CGI برای بالا بردن کیفیت امنیت اطلاعات استفاده کند. این حرکت تضمین می‌کند که داده‌های جمع آوری شده توسط دستگاه‌های تلفن همراه نوکیا تحت قوانین و دستورالعمل‌های حفظ امنیت داده اتحادیه اروپا در نظام مقررات حفاظت کلی داده‌ها (GDPR) قرار بگیرد.

مدل‌های نوکیا 4.2، نوکیا 3.2 و نوکیا 2.2 اولین گوشی‌های شرکت نوکیا هستند که برای ذخیره داده‌های خود در مرکز جدید فنلاند انتخاب شده‌اند. کمپانی HMD خاطرنشان می‌کند که اطلاعات مربوط به دستگاه‌های قدیمی‌تر تلفن همراه نوکیا پس از به روز رسانی به سیستم عامل اندروید Qدر سال جاری انتقال پیدا خواهد کرد. همچنین جو سرویکاس مدیر اجراییHMD Global خاطرنشان کرد که این حرکت به برند نوکیا اجازه می‌دهد تا سیستم‌های خود را سریع‌تر به روز رسانی کند:

«طرفداران برند نوکیا در سراسر جهان ارزش محصولات منحصر به فرد ما را کاملا درک می‌کنند؛ این خصیصه به این صورت نمایان شده است که هر گوشی هوشمند نوکیا در هر سری به طور منظم به روز رسانی‌های امنیتی را به مدت 3 سال و ارتقا سیستم عامل را به مدت 2 سال دریافت می‌کند.

ما می‌خواهیم هر تلفن هوشمند نوکیا به مدت طولانی به روز بماند و اطمینان حاصل کنیم که همه می‌توانند از آخرین نوآوری‌های گوگل لذت ببرند. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا آخرین سیستم عامل‌های ارتقا یافته اندروید را سریع‌تر از هر شرکت سازنده تلفن همراه دیگری برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم. به همین دلیل است که کاربران ما می‌توانند به روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند نوکیا تکیه کنند و این تلفن‌ها نیز مدت زمان زیادی را به روز می‌مانند.

ما می‌خواهیم منطقی و شفاف باقی بمانیم که چگونه اطلاعات مربوط به فعال سازی دستگاه‌های تلفن را جمع آوری و ذخیره کنیم. همچنین می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم چرا و چگونه تجربه کاربری تلفن همراه خود را بهبود می‌بخشند. این تغییرات با هدف تقویت ما و تحقق وعده ما به طرفداران نوکیا برای یک دستگاه تلفن اندروید قوی، امن و به روز و با تاکید بر امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران از طریق سرورهای اطلاعاتی ما در فنلاند ارائه شده است.»

نظر شما درباره این اقدام نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

ایول.دمش گرم

afsoon

داغون ترین گوشی ها رو میسازه توقع داره فروش هم داشته باشه .این برند. صرفا فقط یدک می‌کشه اسم نوکیا رو .دوربین های ضعیف .طراحی های زشت .فست شارژ های ضعیف .پرچمدار هایی که هیچ نقطه قوتی ندارن .

amer

اها احتمالا با شیائومی بنجل اشتباه گرفتی .

afsoon

یه نفر رو پیدا کن که شیائمی گرفته باشه و به مشکل خورده باشه یا ناراضی باشه .فقط یه نفر ‌‌.من بجاش صد نفر رو معرفی میکنم که نوکیا خریدن و یا فورا فروختن با ضرر زیاد یا هر روز دارن بدش میگن .خودم دو سال پیش میخواستم نوکیا ۸ بگیرم قیمتش ۱۶۰۰ بود مشخصات روی کاغذ یه پرچمدار .اما وقتی تست کردم دیدم حتی از میانرده ها هم نمایشگر و دوربینش بدتر هست .فاجعه حساب میشد و نخریدم .اسم شیائمی رو نیار شیائمی اثبات شده هست برندی هست که بدون هیچ تبلیغی داره قلب ها رو تسخیر می‌کنه .بهترین ها رو به کاربر میده با بهترین قیمت .هیچ برندی توان رقابت باهاش رو ندارد .پرچمدار و میانرده و پایین رده های شیائمی چند سر و گردن بالاتر از نوکیا هستن و راحت میشه با بزرگان دو سه برابر قیمت بیشتر کل انداخت .حیف پول که آدم بده نوکیا بخره .خریدار اول واخرش هم خودت هستی .گروه مای نوکیا برو ببین چه خبره همه دارن نوکیا رو میکوبن و ادمین دیوانه اش هم مدام در حال بلاک و اخراج کردن هست .😂😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)