حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G22 معرفی شد: تعمیرپذیری بالا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

امروز HMD گوشی اقتصادی 4G جدید خود را با نام نوکیا G22 معرفی کرد. این یک دستگاه ارزان قیمت است که HMD با رویکرد جدیدی آن را بازاریابی می‌کند. این شرکت می‌گوید نوکیا جی ۲۲ قابلیت تعمیرپذیری بالایی داشته و حتی شما خودتان می‌توانید با ابزار مناسب تنها در ۵ دقیقه باتری را عوض کنید.

نوکیا G22 و تعمیرپذیری بالا

نوکیا G22 برای کاربرانی است که می خواهند گوشی خود را برای طولانی ترین زمان ممکن نگه دارند. با توجه به گزارش های بازار، دلیل اصلی کاربران برای تعویض گوشی، خراب شدن آن است. این خراب شدن در بیشتر موارد به دلیل شکستگی نمایشگر یا خراب شدن باتری بوده است، بنابراین HMD تمرکز خود را بر روی آسان‌ترین تعویض آن‌ها می‌گذارد.

نوکیا G22

نوکیا G22

اچ‌ام‌دی مدعی است که تعویض باتری نوکیا G22 حدود 5 دقیقه طول می کشد و تمام ابزارهای مورد نیاز شما یک سوزن سینی سیم کارت، یک ابزار شکاف‌دهنده و یک پیچ گوشتی است. همچنین تعویض صفحه نمایش با چند ابزار اضافی حدود 20 دقیقه طول می کشد.

شرکت HMD با iFixit همکاری می کند تا ابزار، راهنما و قطعاتی را برای شما فراهم کند تا بتوانید صفحه نمایش، پورت شارژ یا باتری گوشی Nokia G22 را خودتان تعویض کنید. بدیهی است که می توانید G22 را برای انجام این تعمیرات به یک مرکز خدمات مجاز تحویل دهید.

چرا تعمیرکردن Nokia G22 راحت است؟

نوکیا با حذف نیاز به گرم کردن قاب پشتی برای جدا کردن آن و نیاز به الکل برای جدا کردن باتری، مراحل مورد نیاز برای تعمیر G22 را به شدت کاهش داد.

گوشی اقتصای Nokia G22 دارای یک قاب پشتی 100% پلاستیکی است که از پلاستیک بازیافت شده استفاده می کند. همچنین بسته بندی آن متشکل از مواد کاملا بازیافتی است.

بیاید به مشخصات فنی نوکیا G22 بپردازیم. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ با رفرش ریت 90 هرتز و گوریلا گلس ۳ است. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی می تواند حتی با ماسک هم قفل چهره را باز کند و یک اسکنر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است.

نوکیا G22

نوکیا G22

نوکیا G22 از چیپست Unisoc T606 با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می‌کند. گوشی نوکیا G22 متاسفانه با سیستم عامل قدیمی اندروید ۱۲ عرضه می شود و HMD قول 2 ارتقاء سیستم عامل و 3 سال به روز رسانی امنیتی را داده است، بنابراین باید به اندروید ۱۴ برسد.

در پشت، یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ دوربین عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

باتری 5050 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی ۲۰ واتی پشتیبانی می ‌کند.

قیمت نوکیا G22

اچ‌ام‌دی برای نوکیا G22 در مدل پایه قیمت ۱۷۹ یورویی را تعیین می کند. شما می توانید آن را در رنگ‌های آبی و خاکستری تصویر بالا، تهیه کنید.

نظر شما درباره نوکیا جی ۲۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)