حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی طراحی آشنایی را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سونی

شایعات مربوط به سری ۵ اکسپریاهای جدید سونی که با نام‌گذاری حروف یونانی عرضه می‌شود، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. پس از چند گزارش درباره اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۵ مارک ۵ حالا نوبت به نمونه اقتصادی سبد محصولات ۲۰۲۳ سونی است. این دستگاه با نام Xperia 10 V ارائه خواهد شد. رندر اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی طراحی آشنایی را نشان می‌دهد.

رندر اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی

سونی Xperia 10 IV اردیبهشت امسال رونمایی شد و اوایل تابستان به بازار رسید. بنابراین طبیعتاً انتظار داریم که Xperia 10 V طی چند ماه آینده جانشین این محصول شود. امروز یک مجموعه رندر با کیفیت از منبع قابل اعتماد منتشر شده که منتسب به اکسپریا ۱۰ مارک ۵ است.

اکسپریا ۱۰ مارک ۵

اکسپریا ۱۰ مارک ۵

همانطور که در رندرهای Onleaks می‌بینید، ما یک طراحی کاملا آشنا از سونی را شاهد هستیم. در نتیجه اگر در مقایسه با مدل ۲۰۲۲ انتظار طراحی جدیدی را داشتید، کاملاً ناامید شده اید.

سونی Xperia 10 V که در این تصاویر نشان داده شده است، دقیقاً همان زبان طراحی Xperia 10 IV را دارد، این یعنی دقیقاً همان موقعیت دکمه ها، اندازه و شکل جزیره دوربین و موقعیت فلاش LED را اینجا هم شاهد هستیم.

حتی ابعاد دستگاه نیز به طرز وحشتناکی مشابهند، هرچند که یکسان نیستند. ابعاد Xperia 10 V برابر 153.3 در 68.4 در 8.5 میلی‌متر است، در حالی که Xperia 10 IV با ابعاد 153 در 67 در 8.3 میلی‌متر عرضه شده بود.

بنابراین مدل جدید از نظر ابعادی کمی بزرگتر می‌شود. مدل ۲۰۲۳ حاشیه‌های کمی بزرگتر را در لبه بالا و پایین ارائه می‌کند. به هر حال ژاپنی‌ها به سختی به ناچ یا سوراخ نمایشگر علاقه نشان می‌دهند و این دستگاه هم دوربین سلفی خود را در حاشیه لبه بالا قرار می‌دهد.

با توجه به این‌که اندازه نمایشگر ۶.۱ اینچ عنوان شده است، این ۰.۱ اینچ افزایش اندازه نمایشگر نسبت به نسل قبل می‌تواند افزایش ابعاد کلی دستگاه را توجیه کند.

اکسپریا ۱۰ مارک ۵

اکسپریا ۱۰ مارک ۵

قابلیت جدید بزرگ برای اکسپریا ۱۰ مارک ۵ نسبت به نسل قبل خود این واقعیت است که اولین دستگاه از سری ۱۰ با بلندگوی استریو خواهد بود. در حال حاضر هیچ مشخصات دیگری از این محصول میان رده سونی منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر Xperia 10 V هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)