حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی احتمالا تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

در حالی که شایعات متعددی درباره سونی Xperia 1 V وجود دارد اما درباره Xperia 5 V اطلاعات زیادی نداریم. به تازگی گزارشی درباره آن منتشر شده است. گفته می‌شود که اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی احتمالا تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

اطلاعات رصد شده در Geekbench نشان می دهد که سری پرچمدار کامپکت سونی در شرف ارائه عضوی جدید است. همچنین برخی از مشخصات گوشی آینده را فاش می کند. این دستگاه که باید Xperia 5 V نام داشته باشد، در این لیست با مدل عددی Sony XQ-DQ72 دیده می‌شود.

اکسپریا ۵ مارک ۵

اکسپریا ۵ مارک ۵

شاید تعجب آور نباشد که این دستگاه دارای جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۲۳ یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد، اما این لیست همچنین تایید می کند که سونی در حال آماده سازی یک مدل با ۱۶ گیگابایت رم است.

از این حیث باید گفت که این گوشی با iQOO 11 Pro و OnePlus 11 وارد گروه گوشی‌های با 16 گیگابایت رم می‌شود. این برای کاربرانی که فکر می‌کنند به دستگاهی با مشخصات بالا نیاز دارند می‌تواند خبر خوبی باشد.

به فهرست بنچمارک برگردیم، با این که Xperia 5 V در مرحله توسعه اولیه است اما عملکردی مشابه با دیگر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 را نشان می‌دهد که پیش از این دیده‌ایم.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی و با چه قیمتی این گوشی پرچمدار جمع‌وجور سال ۲۰۲۳ سونی رونمایی خواهد شد. با این حال اگر یک گوشی پرچمدار کامپکت بخواهید می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)