حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب شیائومی ۱۳ اولترا طراحی جزیره دوربین آن را نشان می دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

پس از رونمایی از مدل‌های پایه و پرو سری Xiaomi 13 حالا نوبت به معرفی مدل اولترا این سری است. ما مطمئن هستیم که این دستگاه کاملا متمرکز بر دوربین خواهد بود و طراحی خاصی هم در آن بخش خواهد داشت. به تازگی تصاویری منتشر شده که در آنها قاب شیائومی ۱۳ اولترا طراحی جزیره دوربین آن را نشان می دهد.

شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه جهانی شیائومی ۱۳، ۱۳ پرو و ۱۳ لایت در تاريخ ۷ اسفند و برای بازار جهانی است. پس از عرضه جهانی، تمرکز این برند به تدریج تمرکز خود را به سمت شیائومی ۱۳ اولترا که قدرتمندترین گوشی پرچمدار این شرکت خواهد بود، معطوف خواهد کرد.

شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است این دستگاه اوایل بهار ۱۴۰۲ رونمایی شود وجود دارد. به تازگی تصاویری از قاب شیائومی ۱۳ اولترا را به اشتراک گذاشته شده و طراحی پشتی آن را می‌بینیم.

همانطور که مشاهده می‌شود، قاب منتسب به Xiaomi 13 Ultra نشان می دهد طراحی آن چندان متفاوت با Xiaomi 12S Ultra نخواهد داشت. این عضو اولترا منحصرا برای بازار چین عرضه شده بود و به بازار جهانی راه پیدا نکرد. تصاویر فاش شده نشان می دهد که شیائومی ۱۳ اولترا مانند مدل قبلی خود دارای یک ماژول دوربین گرد بسیار بزرگ است. نمای جانبی قاب نشان می‌دهد که جزیره دوربین به شکل قابل توجهی از قسمت پشتی بیرون زده است.

این قاب در بخش دوربین چهار سوراخ را نشان می‌دهند. شایعات ادعا کرده اند که Xiaomi 13 Ultra دارای دوربین چهارگانه است که توسط یک دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 رهبری می‌شود. گفته می شود این دوربین اصلی مجهز به لرزشگیر مانند گیمبال است.

دو بریدگی قرص شکل در بالای و پایین ماژول دوربین وجود دارد. بریدگی‌های باقی مانده در داخل جزیره دوربین می تواند برای فلاش LED و میکروفون باشد.

لبه سمت راست این قاب دارای بریدگی هایی برای دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور است. لبه بالا، بریدگی هایی دارد که می تواند برای بلندگو، میکروفون و فرستنده IR باشد.

نظر شما چیست؟ آیا این طراحی را برای Xiaomi 13 Ultra می پسندید؟ این قاب با تصویر لورفته و منتسب به شیائومی ۱۳ اولترا تطابق دارد.

شیائومی ۱۳ اولترا در واقعیت دیده شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)