حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر بیرونی موتورولا Razr 2023 پوشش حداکثری را ارائه می‌کند + رندر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، موتورولا

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ برای گوشی‌های تاشوی کوچک یک خبر بزرگ دارد. با پیشگامی اوپو در Find N2 Flip و افزایش اندازه نمایشگر بیرونی به بزرگترین نمونه موجود در بین رقبا، شایعاتی درباره نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 5 هم منتشر شد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای بزرگترین نمایشگر بیرونی در بین رقبای خود خواهد بود. با انتشار رندرهای جدید می‌بینیم که نمایشگر بیرونی موتورولا Razr 2023 پوشش حداکثری را ارائه می‌کند.

نمایشگر بیرونی موتورولا Razr 2023

رندرهای جدید که توسط ایوان بلاس در اکانت توییتری evleaks منتشر شده است، نگاهی به طراحی بسیار جذاب احتمالی گوشی تاشو کوچک ۲۰۲۳ موتورولا می دهد.

نمایشگر بیرونی موتورولا Razr 2023

نمایشگر بیرونی موتورولا Razr 2023

باید توجه داشته باشید که این تصاویر به عنوان رندر رسمی لو نرفته‌اند. با این حال یک تصور بصری از موضوع لو رفته به ما می‌دهد. گزارش شده است که نمایشگر بیرونی موتورولا ریزر ۲۰۲۳ با پوشش حداکثری روی قاب پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت.

همانطور که در رندها مشخص است، ۳ سوراخ برای ۲ دوربین و فلاش LED درون این نمایشگر ایجاد می‌شود. به این ترتیب می‌توان نمایشگر را به صورت لبه‌تالبه داشت و عملا بزرگترین اندازه نمایشگری که می‌توان را روی این دستگاه قرار داد.

هر چند که لبه پایین نمایشگر تا لولا فاصله دارم اما به احتمال زیاد این فاصله مربوط به قرارگیری تجهیزات لولا و اتصالات نمایشگر است.

گوشی تاشو کوچک موتورولا برای سال ۲۰۲۳

گوشی تاشو کوچک موتورولا برای سال ۲۰۲۳

اگر این طراحی محقق شود، موتورولا می‌تواند بزرگترین و خاص‌ترین نمایشگر بیرونی را در بین رقبای خود عرضه کند. هر چند که ۳ سوراخ بالای نمایشگر کمی عجیب هستند اما حقیقت این است که این نمایشگر قرار نیست در لبه بالایی خود محتوای زیادی را نشان دهد.

طراحی سوراخ دار نمایشگر بیرونی بیشتر به ارائه ظاهری امروزی و خاص کمک می‌کند تا این‌که بخواهد کاربردی به آن بیافزاید.

نظر شما چیست؟ این ایده را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)